  • Data: 2010-03-16 14:28:07
    Temat: Re: Jaki motocykl na dojazdy do pracy 18 km?
    Od: "Kefir" <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Elou!
    "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> wrote in message
    news:hno2uo$9v9$1@mx1.internetia.pl...

    > E Kefiru ja se nie uzywam, ja jestem Waszym sumieniem. I chyba nie jedynym
    > jak widac :) To Wy jestescie coraz smieszniejsi w tym trzymaniu sie za
    > rece, szkoda ze tego nie widzicie :) Paradoksalnie na zywo to zupelnie
    > inne ludzie, ale to zupelnie jak ze mna :)

    Dla mnie jest zabawne obserwowac jak Krakusy wytaniaja na czym tylko sie da,
    przyslowiowo, ciagnac drut aluminowy z kazdej zlotowki. Na codzien
    zachowuje te ucieche dla siebie. Oczywiscie, nie wszyscy i nie generalnie
    lecz regonalne pomysly na zaoszczedzenie grosikow bawia i zaskakuja,
    szczerze zapewniam.
    Sa zalety "trzymania sie za rece": zaliczylbym do nich posiadanie przyjaciol
    czy, chocby, dobrych znajomych. W te wlasnym sosie chrzcza sobie dzieci,
    swiadkuja na slubach, odwiedzaja w szpitalach, podaja kubek wody w chrobie
    gdy nie ma kto tego zrobic, zadzwonia i zapytaja"co u Ciebie, moze czegos
    potzrebujesz" lub odprowadzaja w ostatnia droge. Nie bierz tego doslownie,
    to tylko przyklady na kogo mozna liczyc nie wyrabiajac na niektorych
    zakretach zyciowych a co zaczelo sie od usenetu. Rzeczywiscie, inny punkt
    widzenia, z dystansu, widzacy w tym wylacznie internetowa smiesznosc mozne
    byc trudny do zrozumienia, dla Internetowych postronnych widzow zas trzezwy
    i jedynie sluszny.
    BTW: Kuczu mi ani brat, ani swat, wiem ze duzo wie i ze nie nalzey mu
    przeszkadzac w jedzeniu zupy meksykanskiej, zas "Tomy M" jakos nie
    skorzystal ze sposobnosci by sie dac poznac wiec jest 1:) dla Kucza lecz
    mecz trwa 24/7.
    Sumujac wreszcie 'plusy dodatnie i plusu ujemne" mam w dupie czy to jest dla
    sianownego Sumienia smieszne czy tez nie i jakimi epitetami ma akurat kaprys
    rzucic. Jak wszyscy ma prawo do humorow. Wazne by cos smiesznego napisalo od
    czasu do czasu. TIA.
    Dobra, sie wyszumialem, czas do innych zajec. Papa.

    weFAQ&v=qvj