  • Data: 2011-10-03 12:06:47
    Temat: Re: Jaki motocykl ma najwygodniejszą pozycję kierowcy?
    Od: The_EaGle <e...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-29 22:15, Szymon Machel pisze:

    > Tak czytam i czytam a tu nikt nie wymienił turystyka. Czyżby u nas tylko
    > "ślifierki".

    Prawda to.

    > Dla mnie do tej pory najwygodniejsza jest Pan Europa. BMW R1150/1200RT też
    > by stykło
    > ale jestem raczej duży (188cm/120kg).

    Duży czy gruby? :) Z 30kg nadwagą nazwijmy "rzecz" po imieniu ;)

    > Honda CBF1000 dla większego, CBF600 dla mnieszego.

    Jak rozumiem dla mniejszego lub większego ego ? ;)
    Jeden i drugi motocykl ma dokładnie te same wymiary. Różnice dotyczą
    tylko ilość KM po między nogami. Po za tym masz pewnie na myśli CBF600 S
    bo tak jak napisałeś samo CBF600 czy 1000 to typowy naked nienadający
    się do turystyki.

    > To są wygodne motory turystyczne.

    To nie są typowe motocykle turystyczne. To są motocykle uniwersalne. Coś
    czym można jeździć dalej ale są lepsze od nich. Wygoda podróżowania np
    na v-stromie czy GSie a CBF600 jest baaaaaaaaaaaaaaaaardzo różna.

    > Ale na XJ900 wysiedziałem 11 godzin (trzy tankowania i jedna kawa) więc też
    > się da:)
    > Trzeba chcieć.

    Oczywiście ja też właśnie CBFem w ciągu dnia polatałem i 900km ale da
    się a da się wygodnie to dwa różne tematy :>
    Zresztą do cholery na motocyklu nie ma być wygodnie - ma być tak aby się
    dało wytrzymać. Grunt aby dupa nie odpadła a reszta to już kwestia
    własnego zacięcia....

    Pozdrawiam
    Rafał