  • Data: 2011-10-03 11:57:00
    Temat: Re: Jaki motocykl ma najwygodniejszą pozycję kierowcy?
    Od: The_EaGle <e...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-29 12:20, Marcin N pisze:
    > Jeździłem kiedyś na jeździe próbnej Harlejem.
    > Było zabawnie, ale przede wszystkim - całkiem wygodnie.
    > Gdy dosiadałem potem Fazera - czułem się, jakbym wsiadał na konia. W
    > każdym razie wygodniej było na HD.
    >
    > Tak sobie myślę, który motocykl daje wygodną pozycję? Czopery odpadają.
    > Pytam o klasę mały turystyk, lub turystyczno sportowy. Na którym po
    > przejechaniu 300 km nie będę zdrętwiały? Mam 174 cm wzrostu i 75 kg.

    Mało to turystyków jest?
    - transalp
    - v-strom
    - TDM
    - versys
    - jakiś tam GS

    itd

    Każdy z nich jest wygodniejszy niż wszystkie szlifierki i chopery z
    osobna lub naraz.

    Zresztą tak jak ci ktoś napisał 300km to ma problemy przejechaniem tylko
    jakiś księciulo. Taki wypad to ledwie 2-3h latania w słoneczne popołudnie.

    Ja nakedem w niedzielę potrafiłem polecieć z Wawy na Słowacje i nazad.
    Nie powiem żebym był wypoczęty ale na drugi dzień w pracy normalnie się
    czułem.

    Na drugim biegunie są księżniczki które w góry świętokrzyskie jadą z
    noclegiem... i to turystykiem...

    Pozdrawiam
    Rafał