  • 41. Data: 2010-02-06 09:06:07
    Temat: Re: Jaki minivan dla 7 osób
    Od: omega_fan <o...@n...org>

> [...]
    > 7 osobowych. Ty zacząłeś w to powątpiewać. Co z tego, że w S-Max to była
    > opcja? To poszuka sobie egzemplarza z tą opcją, którą ma conajmniej 50% tych
    > aut. Dalej piszesz o wyjmowaniu foteli i płaskiej podłodze jako czymś
    > unikalnym w Zafirze kiedy wszystkie 7 osobowe modele o które pytał mają
    > dokładnie to samo. Zafira jest jak Ritter Sport "quadratisch, praktisch,
    > gut" i do tego billig ale na koniec jest to zwykła Astra V na sterydach
    > podczas gdy S-Max bazuje na Mondeo VI. Mamy więc dwie różne klasy rozmiarowe
    > i conajmniej jedno pokolenie techniczne różnicy między tymi autami.

    Bingo.

    Dodam tylko, ze tesc moj ma Zafire B, kolega ma S-Maxa.
    Obydwoma autami czasem jezdze i o ile kiedys, kiedy nie mialem
    stycznosci z S-Maxem, jeszcze podobala mi sie Zafira, to teraz
    moj wybor bylby tylko jeden: S-Max (no, ew. Galaxy MK3, ma wiekszy
    bagaznik).

  • 42. Data: 2010-02-06 13:20:21
    Od: "RUN" <m...@p...onet.pl>

    > Chodzi mi o cos innego, jezeli np. Niemcy
    > - narod bardzo praktyczny.
    > - kraj ze wspanialymi autostradami.
    > - do niedawna 3 gospodarka swiata (stac ich na dowolne marki i modele).
    > - kraj 80 milionowy z 40 milionami aut.
    > - z wysoko rozwinieta technika motoryzacyjna
    > wybiera Zafire jako mvana to jednak daje do myslenia.

    wojny tez 2wie swiatowe rozpetali to i zafira moga jezdzic

    MAciej

  • 43. Data: 2010-02-06 15:56:46
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    Użytkownik "RUN" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > wojny tez 2wie swiatowe rozpetali to i zafira moga jezdzic
    Tak ale tylko dlatego, ze to My mielismy
    tajna bron 3 generacji:
    - Janosik
    - ulanska fantazja (czytaj: jazda dupa po zyletkach)
    - Hans Kloss
    - Rudy 102 z Jankiem Kosem na pokladzie.:)

    Wracajac do tematu:
    "Jak w temacie, rocznik 2007/2008, minivan, musi być w automacie, nie musi
    być diesel, wersja na 7 osób, do 60 tys. zł.
    Planowane przebiegi do 15 tys. rocznie."
    Naprawde myslisz, ze jezeli Europa wybrala Zafire to powinnismy kupic cos na F?
    Tak to sie wpisuje w nasz charakter

    - ulanska fantazja (czytaj: jazda dupa po zyletkach)

  • 44. Data: 2010-02-06 16:07:18
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Bastion" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    > Planowane przebiegi do 15 tys. rocznie."
    > Naprawde myslisz, ze jezeli Europa wybrala Zafire to powinnismy kupic cos

    Zgłoś wniosek żeby Zafira była na fladze Unii Europejskiej pomiędzy
    gwiazdkami. Kambodża ma swój największy skarb - Angkor Wat na fladze to my
    możemy mieć Zafirę.

  • 45. Data: 2010-02-06 16:25:17
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> napisał w wiadomości

    > Zgłoś wniosek żeby Zafira była na fladze Unii Europejskiej pomiędzy gwiazdkami.
    Kambodża ma swój największy skarb - Angkor Wat na
    > fladze to my możemy mieć Zafirę.

    Tak ale realnie to jestesmy na grupie dyskusyjnej p.m.s.

    Masz jakis konstruktywny pomysl zeby pomoc pytajacemu:
    "rocznik 2007/2008, minivan, musi być w automacie, nie musi
    być diesel, wersja na 7 osób, do 60 tys. zł.
    Planowane przebiegi do 15 tys. rocznie."

    Moim zdaniem Zafira 2007-2008, CDTi 1,9 100KM bedzie optymalna.

  • 46. Data: 2010-02-06 19:55:15
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

> [...]
    > Planowane przebiegi do 15 tys. rocznie."
    >
    > Moim zdaniem Zafira 2007-2008, CDTi 1,9 100KM bedzie optymalna.

    Z listy, którą podał to S-Max. Ponieważ nie podał Mercedesa GL 55 AMG, który
    pewnie byłby najlepszy, zakładam, że S-Max jakoś mu mieści się w budżecie.

  • 47. Data: 2010-02-06 23:25:00
    Od: "RUN" <m...@p...onet.pl>

    > Z listy, którą podał to S-Max. Ponieważ nie podał Mercedesa GL 55 AMG,
    > który pewnie byłby najlepszy, zakładam, że S-Max jakoś mu mieści się w
    > budżecie.

    pewnie bardziej niz ww AMG ;))

    MAciej

  • 48. Data: 2010-02-06 23:56:51
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    > pewnie bardziej niz ww AMG ;))
    Merytorycznie!
    Masz cos do powiedznia o mvanach?

  • 49. Data: 2010-02-07 08:09:19
    Od: "GlennBp" <l...@o...pl>

    > Z tego samego powodu dla ktorego Alfy sa relatywnie tanie - bo 'sie
    > psuja'.

    serio się tak psują?
    http://tinyurl.com/ya4jog7
    ;->

  • 50. Data: 2010-02-07 12:29:10
    Od: "RUN" <m...@p...onet.pl>

    > Merytorycznie!
    > Masz cos do powiedznia o mvanach?

    zadnego z ww nie uzytkuje
    mam seata alhambre, jezli chcesz poznac o nim moja opinie daj znac

    MAciej