  • 21. Data: 2010-02-05 11:44:17
    Temat: Re: Jaki minivan dla 7 osób
    Od: "osito1963" <o...@w...pl>

    Użytkownik "Bastion" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:hkfjfn$7be$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> napisał w
    > wiadomości news:hkfhqk$a08$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Rozwin i uzasadnij wypowiedz bo nie bardzo mozna dyskutowac.

    W Grand Picasso dwa tylne siedzenia całkowicie chowają się w podłogę. Po
    złożeniu jest ona całkowicie płaska.

    4837 (20100205) __________

  • 22. Data: 2010-02-05 11:49:28
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 5 Feb 2010 11:44:17 +0100, osito1963 napisał(a):

    > W Grand Picasso dwa tylne siedzenia całkowicie chowają się w podłogę. Po
    > złożeniu jest ona całkowicie płaska.

    w s-max również

    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
    4837 (20100205) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    byłbyś uprzejmy poprawić swoje podwórko, żeby przestało wysyłać ten spam
    reklamowy proszę?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 23. Data: 2010-02-05 12:07:05
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On 5 Lut, 11:49, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > w s-max również

    i w Toyocie Verso także. Nie wiem co miałem rozwijać i uzasadniać.

  • 24. Data: 2010-02-05 13:03:28
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 4 Feb 2010 11:37:09 +0100, LM wrote:
    >Jak w temacie, rocznik 2007/2008, minivan, musi być w automacie, nie musi
    [...]
    >C4 Grand Picasso (full wyposażenie, pneumatic zawieszenie)

    A w ogole warto takie maluchy ogladac ?

    Jesli w tym sie ma miescic 7 osob wygodnie, to IMO - albo prawdziwy
    van z amerykanskim rodowodem, albo jakis maly dostawczak.

    J.

  • 25. Data: 2010-02-05 13:10:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 4 Feb 2010 19:49:46 +0100, Rafał Grzelak wrote:
    >Z tego samego powodu dla ktorego Alfy sa relatywnie tanie - bo 'sie
    >psuja'.

    A dlaczego wlasciciele je tak tanio sprzedaja, a nie pomysla sobie "za
    tyle to ja sobie tym autem sam bede dalej jezdzil" :-)

    J.

  • 26. Data: 2010-02-05 13:56:53
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > A dlaczego wlasciciele je tak tanio sprzedaja, a nie pomysla sobie "za
    > tyle to ja sobie tym autem sam bede dalej jezdzil" :-)

    Raczej "niech juz strace te polowe wartosci, ale przynajmniej nie bede
    musial sie dalej meczyc z ustrojstwem". ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 27. Data: 2010-02-05 16:34:08
    Od: "LM" <l...@g...pl>

    > to są dokładnie te same silniki co w Citroenie.

    Na pewno? Bo w Citroenie figuruje jako HDI. Być może to jest to samo co w
    obecnych fordach, ale prawdę mówiąc myślałem o fordach z lat 2006-2008, a
    wtedy chyba były inne? Czy TDCI to to samo co HDI? Przecież chyba nie.

    LM

  • 28. Data: 2010-02-05 16:35:06
    Od: "LM" <l...@g...pl>

    Użytkownik "limken" <l...@x...xx> napisał w wiadomości

    > jest Toyota Corolla Verso i Avensis Versso
    > Ave już chyba duży
    >
    > poza tym - podaj co to jest minivan - bo w USA Honda Odysey też jest
    > minivanem ;)

    Podałem pośrednio - podając przykłady. Coś wielkości Zafiry, C4Grand, S-Maxa

    LM

  • 29. Data: 2010-02-05 16:36:57
    Od: "LM" <l...@g...pl>

    Użytkownik "omega_fan" <o...@n...org> napisał w wiadomości

    > Bardzo się sypią wtryski ????? w silnikach G6Dx ???? ciekawe...

    Nie wiem czy o tych samych silnikach mówimy, ale znajomy miał po kolei 3
    fordy mondeo z silnikami tdci z lat 2005-2007 poniżej 100 tys przebiegu i we
    wszystkich 3 w ciągu roku użytkowania miał poważne problemy z wtryskami po
    kilka razy. Na forach też było sporo na ten temat. Może nowe silniki są
    inne, ale ja patrzę przecież na modele z tamtych lat

    LM

  • 30. Data: 2010-02-05 16:41:17
    Od: "LM" <l...@g...pl>

    > Użytkownik "LM" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > Z tych wymienionych aut chyba tylko Zafira ma fabrycznie
    > montowany 3 rzad siedzen.
    >
    > Ponadto chyba tylko Zafira ma 3 rzad siedzen chowany w podlodze.
    > Zalety sa duze, bo w pozostalych autach aby zwiekszyc
    > przestrzen bagarznika musisz wymontowac fotele i zaniejsc je do garazu
    > albo do domu/mieszkania. W przypadku Zafiry skladasz albo rozkladasz
    > 3 rzad siedzen. Malo tego potrzebujesz jeszcze wiecej miejsca- zsuwasz
    > 2 rzad siedzen i robisz z Zafiry prawdziwego Flexivana.

    To samo jest w s-max i C4 grand.

    > W Zafirze, to wszystko: przemiana z 7 osobowego mvana- bagazowego
    > flexivana
    > mozna zrobic doslownie 30sec.

    Nie wiem jak s-max, ale c4 ma to samo

    > Z tego co slyszalem, oplowskie (zdaje sie oryginalnie fiatowskie)
    > silniki CDTi maja dobra opinie, ludkowie narzekaja tylko na
    > filtr czasteczek stalych i pasek rozrzedu (zamiast lancuszka) no ale
    > obecnie to jest we wszystkich dieslach.
    >
    > Zafira jest najpopularniejszym mvanem w Europie, ciekawe dlaczego?
    > Cena/jakosc/funkcjonalnosc?

    Fiat niedawno był najpopularniejszy w polsce jako osobówka ;-)

    Choć pewnie coś w tym racji jest co piszesz

    LM