  • Data: 2010-02-05 16:55:10
    Temat: Re: Jaki minivan dla 7 osób
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 5 Feb 2010 16:34:08 +0100, LM napisał(a):

    > Na pewno? Bo w Citroenie figuruje jako HDI. Być może to jest to samo co w

    a co to ma do rzeczy? Ten sam silnik będzie się nazywał we Fiacie JTD a w
    Oplu CDTI.
    Inny silnik będzie się nazywał w Citroenie HDi, w Fordzie TDCI, w
    Landroverze TD4, we Fiacie JTDS a w Jaguarze po prostu Diesel. I co z tego?

    > obecnych fordach, ale prawdę mówiąc myślałem o fordach z lat 2006-2008, a
    > wtedy chyba były inne? Czy TDCI to to samo co HDI? Przecież chyba nie.

    Wszystkie obecne oprócz modeli 1.8
    Czyli 1.6, 2.0, 2.2 oraz 2.7 są produkowane przez fabryki należące wspólnie
    do Forda i PSA. Z tym, że silniki 1.6, 2.0 oraz 2.2 we Francji a silniki
    2.7 V6 pod Londynem. Ford dodatkowo do 2.7 V6 dokłada jeszcze dwa cylindry
    i robi V8 do Range Roverów

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel