  • Data: 2010-02-05 21:04:03
    Temat: Re: Jaki minivan dla 7 osób
    Od: "Bastion" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek V" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:22c0f8f7-cb47-4406-858f-a5730de4b044@k6g2000prg
    .googlegroups.com...

    >i w Toyocie Verso także. Nie wiem co miałem rozwijać i uzasadniać.

    Toyota Verso za 60 tysiecy:))
    Toyota Verso to jest nowy model dostepny od roku 2009
    - wersja 7 osobowa to jest dodatkowa opcja
    - ceny nowych Verso w wersji 7 osobowej to zaczynaja sie od 85 tysiecy
    wiec watpie aby pytajacy znalazl jakis egzemplarz, ktory stracil w ciagu roku
    ponad 20% wartosci (no chyba, ze bardzo bedzie szukal;))

    Pytajacemu raczej chyba o Toyote Corole Verso albo Avensisa Verso.
    A w tych autach fotele nie byly chowane w podlodze.