  • 21. Data: 2010-07-23 20:38:58
    Temat: Re: Jaki mandat?
    Od: to <t...@a...xyz>

    Cavallino wrote:

    > U mnie szkody zostały oszacowane na ok 10 tys (nie licząc utraty
    > wartości auta - kolejne kilka tys), mimo że ich praktycznie nie widać
    > (ludziska którzy oglądali tył mojego ceeda na zlocie mogą zaświadczyć) a
    > auto od tego czasu przejechało z 6 kkm.

    Chyba po cenach ASO wziętych z d... tzn. z księżyca. Za 10 tys. to można
    pół sida ulepić.

    --
    ignorance is bliss

  • 22. Data: 2010-07-23 23:21:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Chyba po cenach ASO wziętych z d... tzn. z księżyca.

    Nie bardzo, te same z grubsza elementy co w wycenie PTU, tylko stawka
    robocizny inna.
    130 zł za h a nie 50 zł.
    No i oczywiście bez bezprawnych potrąceń za wiek auta.

    >Za 10 tys. to można
    > pół sida ulepić.

    Tak się tylko wydaje.

  • 23. Data: 2010-07-23 23:40:10
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-07-23 16:01, Cavallino pisze:
    > Za dużo nie było widać, ale w ASO wyszło 10 tys.
    > A ubezpieczyciel wypłacił 4 tys bezspornego odszkodowania i nie reaguje
    > na odwołania.
    > Będzie trzeba do sądu iść.
    sze wzywam, gdy ktoś do bankomatu po gotówkę od razu nie leci.

    To on jakimś scottem jechał, czy masz auto z papieru? :>

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 24. Data: 2010-07-23 23:45:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Rychu" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
    > sze wzywam, gdy ktoś do bankomatu po gotówkę od razu nie leci.
    >
    > To on jakimś scottem jechał, czy masz auto z papieru? :>

    On jechał jakimś BMW 5.
    A auto nie jest mocno uszkodzone, ale w miarę nowe, to i przysługuje wymiana
    praktycznie całego tyłu i lakierowanie połowy auta.
    Którego oczywiście nie zamierzam robić dla kilkumilimetrowego zagięcia czy
    zarysowania blachy.

  • 25. Data: 2010-07-24 09:47:25
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On 23 Jul 2010 18:38:58 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:

    >Chyba po cenach ASO wziętych z d... tzn. z księżyca. Za 10 tys. to można
    >pół sida ulepić.

    Takie są realia.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 26. Data: 2010-07-24 09:51:57
    Od: to <t...@a...xyz>

    Cavallino wrote:

    > Nie bardzo, te same z grubsza elementy co w wycenie PTU, tylko stawka
    > robocizny inna.
    > 130 zł za h a nie 50 zł.

    No ale to jest nadal wycena na elementach z ASO w cenach wziętych z
    kosmosu. W ASO Opla skorupa tylnego zderzaka kosztuje 5 tys. W ASO Forda
    odblask na zderzak potrafi kosztować 200 zł.

    > No i oczywiście bez bezprawnych potrąceń za wiek auta.

    Hehe, moim zdaniem takie potrącenia byłyby bardzo dobre. Inaczej
    dochodzimy do absurdów w stylu "szkoda całkowita" po zarysowaniu zderzaka
    w 15 letnim aucie. A właściciel bierze "odszkodowanie" i jeździ dalej.
    Płacimy za to oczywiście wszyscy, w OC.

    > Tak się tylko wydaje.

    Jak się ceny weźmie z d... to i jedna śrubka może kosztować 10 tys.

    --
    ignorance is bliss

  • 27. Data: 2010-07-24 09:52:52
    Od: to <t...@a...xyz>

    jerzu wrote:

    > Takie są realia.

    A kto każe naprawiać w ASO na nowych częściach starego sida? Nikt
    normalny by tego nie robił, gdyby nie ubezpieczenie. Oczywiście mówię o
    częściach w stylu zderzaka.

    --
    ignorance is bliss

  • 28. Data: 2010-07-24 10:04:29
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On 24 Jul 2010 07:52:52 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:

    >A kto każe naprawiać w ASO na nowych częściach starego sida?

    A kto zabrania?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 29. Data: 2010-07-24 10:09:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > No ale to jest nadal wycena na elementach z ASO w cenach wziętych z
    > kosmosu.

    Nie - wbrew pozorom części nie są aż tak drogie.

    > W ASO Opla skorupa tylnego zderzaka kosztuje 5 tys.

    Do Ceeda chyba z 900 zł.

    > Hehe, moim zdaniem takie potrącenia byłyby bardzo dobre.

    Jasne.
    To zasponsoruj mi 3 tys zł dopłaty do nowego lakieru (i blachy też rzecz
    jasna) w 3 letnim aucie.
    I to MIMO oczywistego faktu, że ten nowy lakier będzie gorszy od
    poprzedniego, fabrycznego.

    >Inaczej
    > dochodzimy do absurdów w stylu "szkoda całkowita" po zarysowaniu zderzaka
    > w 15 letnim aucie. A właściciel bierze "odszkodowanie" i jeździ dalej.

    A czemu miałby nie brać?
    Szkoda powstała czy nie?
    Była - więc odszkodowanie się należy.

    Zresztą mówimy o aucie niespełna 3 letnim.

    > Płacimy za to oczywiście wszyscy, w OC.

    > Jak się ceny weźmie z d... to i jedna śrubka może kosztować 10 tys.

    Ceny części nie są takie złe.
    http://www.kiasklep.pl/index2.php?a=ceed&b=nadwozie&
    c=zderzaki+ty%B3

    Tylko roboty którą teoretycznie trzeba wykonać, żeby to wszystko powymieniać
    i pomalować kropnie dużo.

  • 30. Data: 2010-07-24 10:09:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A kto każe naprawiać w ASO na nowych częściach starego sida?

    A co, do 3 letniego auta na gwarancji mam pakować części ze szrotu, bo panu
    w BMW omsknął się pedał gazu?