-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Jurand" <j...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jaki mandat?
Date: Tue, 27 Jul 2010 19:56:08 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 58
Message-ID: <i2n6fd$6rm$1@news.onet.pl>
References: <8...@f...googlegroups.com><i2c4h
l$8kb$1@node1.news.atman.pl>
<i2c52d$fq9$1@news.onet.pl><4c49e1c2$0$19168$65785112@news.neostrada.pl><
4k6l465fcb03q78dhujc1n5nh8sjtunonc@4ax.com><4c4a9bd4$0$19180$65785112@new
s.neostrada.pl>
<i2e74j$gkv$1@news.onet.pl><4c4aaa1f$0$19180$65785112@news.neostrada.pl>
<i2ebmu$scg$1@news.onet.pl><4c4ab34e$0$17101$65785112@news.neostrada.pl>
<i2ecam$u0r$1@news.onet.pl><4c4adacb$0$17094$65785112@news.neostrada.pl>
<i2evbd$hm0$1@news.onet.pl><4c4b309b$0$2597$65785112@news.neostrada.pl>
<i2gvij$utp$1@news.onet.pl><4c4c77d4$0$17082$65785112@news.neostrada.pl>
<i2i9la$ies$1@news.onet.pl> <4c4f0a53$0$19165$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1280253229 7030 91.150.222.21 (27 Jul 2010 17:53:49 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Jul 2010 17:53:49 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2299737
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości
news:4c4f0a53$0$19165$65785112@news.neostrada.pl...
>> Tak, tylko Cavalino może mieć zupełnie nie dotykany wcześniej zderzak
>> bez ani jednej ryski. Znajdź teraz taki zderzak używany. Zaręczam Ci, że
>> to jest praktycznie niemożliwe. Sposób przechowywania elementów tego
>> typu UŻYWANYCH powoduje, że są one porysowane do granic możliwości. Poza
>> tym masz szanse, że trafisz na zderzak po jakimś małym klejeniu itp. Co
>> się dzieje dalej - zakładamy, że zamontowałeś używkę i pomalowałeś. Masz
>> kolejną stłuczkę. Z tej używki schodzi lakier i widać, że pod spodem
>> jest inny kolor. Ubezpieczyciel wypłaca Ci następnym razem 30% wartości
>> zderzaka, bo przecież miałeś używany to sobie taki znowu kupisz. W
>> sądzie nie masz szans na walkę - zderzak był używany i teraz cenę
>> ubezpieczyciel może wziąć zupełnie z czapki.
>
> A kto mówi o znalezieniu zderzaka już w odpowiednim kolorze? To
> rzeczywiście jest zazwyczaj niewykonalne. Należy znaleźć w podobnym
> kolorze a potem polakierować i tyle. A wszelkie naprawy zderzaka
> doskonale widać.
Już pisałem, co sie będzie działo później, jak przy kolejnej stłuczce
ubezpieczyciel stwierdzi, że auto miało naprawiany wcześniej zderzak. Jako
poszkodowany mogę nie chcieć się potem wykłócać o takie rzeczy, tak? Poza
tym nie widać wszelkich napraw zderzaka, a już na pewno laik ich nie
zauważy.
>> I kolejne pytanie - KTO ma szukać tego używanego zderzaka? Poszkodowany,
>> marnując swój czas? Kto mu za to zwróci pieniądze? Jaką masz gwarancję,
>> że zakup np. wysyłkowy nie skończy się tym, że dostaniesz zderzak
>> popękany na skutek nieodpowiedniego transportu?
>
> A jaką masz gwarancję, że ASO nie spartoli roboty? Korzystam z usług
> różnych warsztatów i tylko ASO spieprzyło sprawę i to dwa razy. Raz nawet
> musiałem wymienić łożysko w "garażowym" zakładzie (spieszyło mi się) i
> zrobili to dobrze.
A jaką masz gwarancję, że przechodząc na zielonym świetle, coś Cię nie
rozjedzie? Żadnej. Więc równie dobrze można przechodzić i na czerwonym i na
zielonym - wszakże zawsze możesz zostać rozjechany. To taki sam poziom
argumentacji.
Ja mam przeświadczenie, że każdy może spieprzyć robotę. Pytanie - kto to
potem i na jakich warunkach naprawi.
>> To widocznie masz zero zniżek, więc bardzo małe doświadczenie jako
>> właściciel samochodu. Jak sobie trochę różnymi samochodami pojeździsz i
>> trochę się z ubezpieczalniami poszarpiesz o należne Ci pieniążki - to
>> wtedy zmieni Ci się światopogląd.
>
> Czy to nie Ty czasem pisałeś o wyciąganiu wniosków z sufitu? Nie wiem ile
> mam niżej, ale one się tutaj w ogóle nie liczą bo auto jest firmowe. OC
> wychodzi drogo, ale za to AC jest tanio. Ogólnie pakiet wychodzi taniej
> niż w e-ubezpieczalniach i ma większy zakres ubezpieczenia.
No to skoro masz niskie AC a wysokie OC, ale ogólnie pakiet jest tani - to
nie płacz, że z ubezpieczeniami w Polsce jest źle.
Jurand.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.07.10 19:55 huri_khan
- 29.07.10 01:20 to
- 29.07.10 01:23 to
- 29.07.10 01:32 to
- 29.07.10 01:35 to
- 29.07.10 16:38 Jurand
- 29.07.10 16:41 Jurand
- 29.07.10 21:03 jerzu
- 29.07.10 21:10 DoQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera