  • Data: 2010-07-25 23:21:24
    Temat: Re: Jaki mandat?
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4c4c77d4$0$17082$65785112@news.neostrada.pl...

    > Przecież napisał co zostało uszkodzone. Po co mi foty?

    Po to, że sam opis zewnętrznych uszkodzeń nie informuje, co jest uszkodzone
    pod zderzakiem.

    > Trzyletni zderzak z sida Cavallino to dokładnie to samo co trzyletni
    > zderzak z innego sida. A jeśli zostanie na nowo polakierowany to jest
    > nawet więcej wart, bo na trzyletnim zderzaku trudno spodziewać się
    > idealnego lakieru. Różnica mentalna nie powinna być brana pod uwagę.

    Tak, tylko Cavalino może mieć zupełnie nie dotykany wcześniej zderzak bez
    ani jednej ryski. Znajdź teraz taki zderzak używany. Zaręczam Ci, że to jest
    praktycznie niemożliwe. Sposób przechowywania elementów tego typu UŻYWANYCH
    powoduje, że są one porysowane do granic możliwości. Poza tym masz szanse,
    że trafisz na zderzak po jakimś małym klejeniu itp.
    Co się dzieje dalej - zakładamy, że zamontowałeś używkę i pomalowałeś. Masz
    kolejną stłuczkę. Z tej używki schodzi lakier i widać, że pod spodem jest
    inny kolor. Ubezpieczyciel wypłaca Ci następnym razem 30% wartości zderzaka,
    bo przecież miałeś używany to sobie taki znowu kupisz. W sądzie nie masz
    szans na walkę - zderzak był używany i teraz cenę ubezpieczyciel może wziąć
    zupełnie z czapki.
    I kolejne pytanie - KTO ma szukać tego używanego zderzaka? Poszkodowany,
    marnując swój czas? Kto mu za to zwróci pieniądze? Jaką masz gwarancję, że
    zakup np. wysyłkowy nie skończy się tym, że dostaniesz zderzak popękany na
    skutek nieodpowiedniego transportu?

    > Kilkuletnim Mondeo i płacę prawie 2 tys. zł za OC.

    To widocznie masz zero zniżek, więc bardzo małe doświadczenie jako
    właściciel samochodu. Jak sobie trochę różnymi samochodami pojeździsz i
    trochę się z ubezpieczalniami poszarpiesz o należne Ci pieniążki - to wtedy
    zmieni Ci się światopogląd.

    Jurand.