  • 21. Data: 2010-03-06 15:02:31
    Temat: Re: Jaki laser kolor do domu? (HP3700 v OKI5650..)
    Od: PrzemekM <p...@w...pl>

    On 2010-03-06 15:51, Pszemol wrote:
    > "PrzemekM" <p...@w...pl> wrote in message
    kże dziękuję. Czyli zostaje HP3700.

    > Sądzisz że 3700 nie będzie mieć problemów opisanych dla 2600
    > tylko na podstawie opisu kogoś, kto używał 2600???

    Nie. Na podstawie tego, że 2600 ma problemy sądzę, że 2600 ma problemy:)
    Z trzech, które podałem, jak na razie, nikt nie napisał o problemach z
    3700. Dlatego na placu boju została 3700. Tak rozumowałem :) Dodałem też
    OKI. Kolega podpowiedział Minoltę.

    > Czy Maciek używał 5-6 egzemplarzy 3700 i napisał że nie mają tego problemu?
    Nie napisał. Sądzisz, że jak nie napisał, że nie mają problemów to mają
    problemy? ;)

    Masz jakieś propozycje? Czy tylko tak sobie dyskutujemy? ;)

    Przemek

  • 22. Data: 2010-03-06 16:34:30
    Od: PrzemekM <p...@w...pl>

    On 2010-03-06 14:36, Irokez wrote:

    > Mi polecali z uzywek Minoltę MagiColor 23xx na przykład jako bardzo
    > tanią w eksploatacji ("tonery z wiadra sypane") tylko kolor drukuje wolno
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewforum.php?f=125

    Nawet ciekawe te Minolty 2300. Tylko gdzie taką znaleźć...
    --
    Przemek

  • 23. Data: 2010-03-06 17:12:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > Z trzech, które podałem, jak na razie, nikt nie napisał o problemach z
    > 3700. Dlatego na placu boju została 3700. Tak rozumowałem :) Dodałem też

    OK.

    > Nie napisał. Sądzisz, że jak nie napisał, że nie mają problemów to mają
    > problemy? ;)

    Nie, ale jak dobrze poszukasz to znajdziesz w sieci ludzi którzy mają jakieś
    problemy z dowolną drukarką. Nie ma w 100% niezawodnych urządzeń.

    Albo Cię stać na laser i liczysz się z tym że trzeba będzie go za duże
    pieniądze kiedyś naprawić albo Cię nie stać i kupujesz plujkę... :-)

    > Masz jakieś propozycje? Czy tylko tak sobie dyskutujemy? ;)

    Nie mam żadnych propozycji - obserwuję tylko Twój proces rozumowania
    i czasami swoje zdziwienie wyrażam komentarzem w tym wątku, czy mogę? :-)

  • 24. Data: 2010-03-06 17:42:39
    Od: PrzemekM <p...@w...pl>

    On 2010-03-06 18:12, Pszemol wrote:

    > Nie, ale jak dobrze poszukasz to znajdziesz w sieci ludzi którzy mają
    > jakieś
    > problemy z dowolną drukarką. Nie ma w 100% niezawodnych urządzeń.

    Wiem, że nie ma. Dlatego pytam. I szukam. Nie tylko tu.

    > Albo Cię stać na laser i liczysz się z tym że trzeba będzie go za duże
    > pieniądze kiedyś naprawić albo Cię nie stać i kupujesz plujkę... :-)

    Albo wywalam i kupuję inną. Jak już pisałem wcześniej, plujkę mam. Chcę
    kolorowego lasera :)

    > Nie mam żadnych propozycji - obserwuję tylko Twój proces rozumowania
    > i czasami swoje zdziwienie wyrażam komentarzem w tym wątku, czy mogę? :-)

    Jasne. Zapraszam i pozdrawiam :)
    --
    Przemek

  • 25. Data: 2010-03-06 18:40:41
    Temat: Re: Jaki laser kolor do domu? (HP 2600v3700v4600)
    Od: "freewolny" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości news:14f4p5hklgejn9pip97nrscknn96sfnjb9@4ax.com...

    > Na 100% nei 2600. To windrukarka i dość kiepsko chodzi pod innymi
    > systemami. Poza tym po 25k-30k stron zaczynają się problemy z
    > brudzeniem typu pozstawianie artefaktów na wałku i ich powtarzanei
    > na
    > papierze. Czysczenie pomaga na chwilę i problem powraca. Naprawa
    > jest
    > droższa od drukarki.

    Ale jakim cudem to się dzieje skoro w tym modelu drukarki, jak w
    zdecydowanej większości HP-ków bęben jest zintegrowany z tonerem?
    Wymieniasz toner, wymieniasz bęben. Więc o jakich artefaktach mowa i o
    jakim wałku?

    >Przetrenowane na 5-6 egzemplarzach. Poza tym
    > komplet oryginalnych tonerów kosztuje drożej niż drukarka

    Jak we wszystkich drukarkach kolorowych do 1300 PLN.

    >a na zamiennikach szybko pojawia się problem z brudzeniem któryms
    >kolorem
    > skłądowym.

    Jak ma drukować poprawnie, skoro toner ze stałym bębnem napełniony po
    raz nasty? Pokaż mi tani model drukarki kolorowej, gdzie bębny mają
    przebiegi większe niż 10000-15000 wydruków.

    Jako ciekawostkę dodam, że Canon odkupił od HP-ka technikę serii 2600
    i produkuje jej własne klony o nazwie bodajże 5100. Nawet tonery
    pasują wzajemnie, tylko HP pokazuje informację o nieoryginalnym
    tonerze.

    Damian

  • 26. Data: 2010-03-06 19:11:32
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "freewolny" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zdecydowanej większości HP-ków bęben jest zintegrowany z tonerem?
    > Wymieniasz toner, wymieniasz bęben. Więc o jakich artefaktach mowa i o

    Może mu chodzi o Fuser, może o pas transmisyjny.
    Z bębnem miałby problemy jakby były problemy z ładowaniem/rozładowaniem
    bębna więc elektryka.
    Ale tego nikt nie wie.

    --
    Irokez

  • 27. Data: 2010-03-06 23:26:17
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    PrzemekM <p...@w...pl> wrote:

    > Także dziękuję. Czyli zostaje HP3700. A może jakieś OKI? 5450? 5650?
    > Ktoś coś może jeszcze doda?

    Mam w pokoju OKI c5450 i HP 3505.
    HP drukuje nieco szybciej i znacznie szybciej się nagrzewa, za to OKI drukuje
    znacznie ładniej w kolorze. Ma jakiś inny toner tak że zdjęcia drukowane z HP
    są szare i matowe, natomiast z OKI są takie przyjemnie błyszczące.
    OKI pobiera znaczne ilości prądu, nawet w trybie idle pobiera jakieś 130W, nie
    wiem jak HP nie sprawdzałem.
    OKI ma wewnętrzny duplexer, HP wyciąga na zewnątrz kawałek kartki po czym ponownie
    go wciąga i przewraca. HP ma zarządzanie poprzez WEB interface, OKI tylko z panelu.

    Ja generalnie wolę OKI ponad HP, ale wydaje się że HP jest szybsza szczególnie
    w trybie PostScipt.

    --
    gs

  • 28. Data: 2010-03-07 15:07:26
    Temat: Re: Jaki laser kolor do domu? (HP3700 v OKI5650 v Minolta)
    Od: PrzemekM <p...@w...pl>

    On 2010-03-07 00:26, Grzegorz S wrote:

    > Ja generalnie wolę OKI ponad HP, ale wydaje się że HP jest szybsza szczególnie
    > w trybie PostScipt.

    Dzięki.
    Rozglądam się jeszcze za Minoltami, jeżeli ktoś ma jakieś opinie to
    poproszę. HP biorę pod uwagę głównie ze względu na dostępność zarówno
    tonerów jak i części w razie czego.
    Przemek