    From: Norbert <n...@M...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaki laptop wybrać?
    Date: Sat, 31 Jul 2010 21:46:53 +0200

    OK, przebrnijmy przez to jeszcze raz.
    CHCE kupić nieporęcznego laptopa z dużym ekranem.
    CHCE poniewać 90% czasu bede z niego korzystał w domu a 10% to wyjscie z
    kawą do ogrodu, wyjazd na wakacje, podjechanie o klienta.
    CHCE by ekran był spory bo jak coś pokazuje klientowi w jego domu to
    dlaczego on i ja mamy sie wpatrywać w 12 cali?
    Nie mam zamiaru nosić lapka ze sobą piechotą więc waga mi nie
    przeszkadza. A moje auto napewno sobie z jego wagą poradzi :-)
    Stacjonarny komputer jeszcze w domu mam, i wyjedzie za drzwi tylko
    skrzynia. Zostanie monitor 22cale ktory w razie chęci/potrzeby bede do
    lapka podpinał, zostanie skaner i drukarka ktore sa mi potrzebne.
    Ba... zostaną też głośniki 5.1 gdy bede chciał z lapka zrobić chwilowe
    kino domowe.
    A nie chce miec dwoch kompów bo to nie dla mnie. Nie dla mnie jest
    trzymanie danych po trochu w kazdym z kompów.
    Lubie miec wszystko w jednym kompie a nie zastanawiac sie gdzie co jest.
    Chce móc komp w ktorym mam wszystko co mi potrzebne zabra sobie do
    ogrodu na stolik i popracować z 18 calowym ekranem pośród zieleni, to
    mnie uspokaja.
    Chce po prostu miec mobilną maszynke do wszystkiego. Mobilną w sensie
    tego co mnie jako mobilne jest potrzebne.
    Chce dla relaksu moc zagrac w jakąś gre, lub obejrzeć sobie rodzinne
    zdjecia na kanapie.
    I ja nie neguje waszych argumentów za i przeciw.
    Po prostu sobie rozwazylem czego mi trzeba i przemyslalem sprawe.
    Potrzebny mi lapek z duza matrycą , mocnymi bebechami.
    A jedne o c się rozchodzi to pomc w wyborze takiego "giganta" pod
    wzgledem wyboru takiego ktorego bateria w razie co wytrzyma najdluzej.
    W opisach producentow przykladowo Toshiba wytrzymuje 4h. I nie potrzebne
    mi te 4h do grania w gry itp tylko do spokojnego przeslania poczty,
    przejrzenia netu itp. Cala reszta zasobożernych rzeczy bedzie robiona na
    podlaczonym zasilaniu.
    Mozecie uwazac ze mi odbilo, ze pakuje sie w klopoty, ale powtarzam,
    przemyslalem za i przeciw i po prostu wiem czego chce.
    I nie chce mi sie wierzyc ze w cenie powiedzmy do 4,5tys nie uda mi sie
    znalesc mocnego sprzetu ktorego bateria bedzie trzymala tylko 10 minut.
    Chce po prostu wybrac taki w tej grupie cenowej ktory na bateria "w
    razie co" bedzie mogl wytrymac najdluej.
    Pozdrawiam.