    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaki laptop według specyfikacji
    Date: Mon, 26 Mar 2012 15:55:20 +0000 (UTC)

    Osobnik posiadający mail b...@p...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Witam,
    > A wejdź na allegro, ustaw to co znajdziesz ze specyfikacji jako
    > filter/ głównie ekran i procek/ można podmieniać kombinacje.
    > Potem dołóż do filtrowania słowa, ja bym proponował DELL lub
    > najlepiej Latitude czy Vostro, trafiają się fajne sztuki outletowe,
    > czyli nowe, z gwarancją i przecenione.
    > Gwarancja NBD czyli naprawa u klienta następnego dnia roboczego na dwa
    > lub trzy lata.
    > Jak coś Ci się spodoba i budget zaakceptujesz to pobieraj!

    :)
    szukam, szukam, ale to jest klikanie sztuka po sztuce.
    Akurat proponowanie do takich celów allegro... hmmm. nie lubisz mnie? :)
    Zauważ, ze tam nie mozna nawet wybrac kilku rozmiarów ekranu na raz.

    Ze sprawdzonych na razie, najlepsze opcje sortowania ma ceneo.

    Ale nie widziałem, zeby jakakolwiek porównywarka miała np. kryterium: ilośc
    gniazd USB 3.0

    Sądziłem, że ktoś szukał np. według takiego kryterium.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę