  • Data: 2012-03-26 18:06:44
    Temat: Re: Jaki laptop według specyfikacji
    Od: BAREK <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > :)
    > szukam, szukam, ale to jest klikanie sztuka po sztuce.
    > Akurat proponowanie do takich celów allegro... hmmm. nie lubisz mnie? :)
    > Zauważ, ze tam nie mozna nawet wybrac kilku rozmiarów ekranu na raz.

    Kilka rozmiarów ekranu- to bardzo niezdecydowany jesteś puki co... :-)
    Ja poszedłem do sklepu i przyjrzałem się kilku wielkością jakie w grę
    wchodziły w moim przypadku.
    Ja dość długo ostatnio szukałem laptopa i długo porównywałem różne
    modele via ceneo, nokaut, skapiec i w końcu wybrałem coś.
    Potem okazało się, że za podobne pieniądze mogłem na allegro kupić coś w
    cenie o jakieś 20% niższej, konkretnie mówię o Dellach tzw. outletowych.
    Wiesz, akurat procek i ekran to bazowe parametry w laptopach, na cenę
    wpływa jeszcze RAM, dysk twardy(szczególnie SSD) i mnogość łączy na
    pokładzie, system operacyjny, bateria, obudowa i ogólnie jakość
    wykonania, a także gwarancja, która bardzo ważna jest!
    Troszkę czasu musisz na to poświęcić jak chcesz dobrze i tanio
    kupić(różnice cen sięgają 50%) i zawsze trzeba czytać co tam jest małym
    druczkiem.