  • 11. Data: 2012-10-11 23:27:15
    Temat: Re: Jaki laptop ....marka
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    <1...@g...com> napisal:

    > kupic malego lekkiego i mocnego laptopa i zewnetrzny monitor 27"
    > (i klawiature i myszke i dysk do backupu)

    No wlasnie o tym napisalem, ze ta klawiatura wyniesie go dodatkowe pól
    "dowolnego laptopa" ;->

    JoteR

  • 12. Data: 2012-10-12 18:44:17
    Od: Corran <c...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 października 2012 23:09:50 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:
    > zebys wiedzial ze od kilku lat wlasnie tak uzywam swojego laptopa, bardziej
    oplacalo mi sie kupic malego lekkiego i mocnego laptopa i zewnetrzny monitor 27" (i
    klawiature i myszke i dysk do backupu) niz laptopa i stacjonarny. duzo podrozuje i
    laptop jest mi niezbedny. duza wygoda bo nie musze przenosic nic miedzy komputerami i
    wszystko co potrzebuje mam na jednym. polecam takie rozwiazanie, jak ktos ma
    stacjonarny i laptopa a chcialby ograniczyc koszta.

    Ja używałem laptopa i (starego) peceta. Dane syncowałem odpowiednią aplikacją.
    Największa zaleta to fakt iż miałem automatyczny backup (dane na 2 kompach, dodatkowo
    raz na jakiś czas na dysk zewnętrzny i w sposób ciągły najważniejsze dane do chmury).

  • 13. Data: 2012-11-04 15:54:00
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Pawloo pisze:
    > Mam pytanko, jakiego laptopa kupic, duzo pisze na klawiaturze wiec klawisze
    > musza byc wygodne. Czasem zagram w jakas gierke
    > Bawi?em si? troszke asusem x35s czy cos takiego, to klawiatura sie ugina,
    > klawisze malutkie, masakra.

    Jeśli nie zdecydujesz się jednak na zewnętrzną klawiaturę, to wybierz
    model który NIE MA klawiszy wyspowych. To jest jakiś dziwny wynalazek,
    który w moim przypadku znacząco zwiększa liczbę popełnianych błędów
    podczas pisania bezwzrokowego.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 14. Data: 2012-11-13 07:44:46
    Od: Radosław Sokół <R...@g...one.pl>

    W dniu 04.11.2012 15:54, Piotr Rezmer pisze:
> [...]
    znacząco zwiększa liczbę
    > popełnianych błędów podczas pisania bezwzrokowego.

    Kwestia osobnicza -- to, że Tobie źle się pisze na klawiatu-
    rze wyspowej nie oznacza, że tak musi być w przypadku wszyst-
    kich :)

    Mnie się na przykład dobrze pisze na wyspowej (choć stacjo-
    narnej -- klawiatura Apple Alluminium Keyboard). Z kolei w
    notebooku F-S Esprimo U9200 mam klawiaturę nie-wyspową, któ-
    ra jest dość parszywa niestety i pisze się na niej bardzo
    źle, bo niepewnie (ma tendencję do pomijania nieco za lekko
    lub nieco krzywo naciśniętych klawiszy i dość mocno ugina
    się w trakcie pisania -- aż się zastanawiam, czy pod nią
    czegoś nie podłożyć).

    """""""|
    | | |
    ......./