  • 1. Data: 2012-10-04 13:17:45
    Temat: Desktop Fujitsu - nie mogę dostać się do BIOS
    Od: inst4nce <i...@g...pl>

    W komputerze FUJITSU ESPRIMO P5731 E-STAR5 (płyta FUJITSU D3011-A1) jest
    założone hasło na wejście do BIOS. Chciałbym je zresetować, ale proste
    wyciągniecie baterii na kilka minut nie resetuje hasła, lecz tylko
    ustawienia i godzinę. Nie ma nawet zworki CLEAR CMOS.
    Czy jest jakiś sposób na to cholerstwo?
    Jak w takich markowych kompach jest przechowywane hasło? Bateria tego
    nie podtrzymuje?
    Szukałem w necie, ale nie ma nic konkretnego.
    Muszę się jakoś dostać do tego BIOS-a.

    pozdrawiam
    inst4nce

  • 2. Data: 2012-10-04 13:38:24
    Temat: Re: Desktop Fujitsu - nie mogę dostać się do BIOS
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "inst4nce" <i...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > podtrzymuje?
    > Szukałem w necie, ale nie ma nic konkretnego.

    Odłącz zasilacz, wyjmij baterię, zewrzyj styki baterii. Powinno pomóc. Jak
    nie zostaw gada tak odłączonego na 24 godziny.

  • 3. Data: 2012-10-04 14:58:02
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 4 Oct 2012 13:38:24 +0200, Andy Niwinski napisał(a):

> [...]

    Jeśli jest zapisane w pamięci EEPROM to nie ma metody (prostej)
    --
    Jacek