  • Data: 2014-01-03 10:51:12
    Temat: Re: Jaki laptop do 1500zl z USB 3.0 i integra?
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-01-02, o godz. 23:47:55
    Jan Stożek <c...@c...pl> napisał(a):

    > ATSD, to jaki sens ma gigabit w laptopie? W serwerach, to
    > rozumiem i 10G, ale u end-usera?

    Dokładnie. Zwłaszcza że często przy dyskach 5400rpm.
    Inna sprawa że czasami można przedobrzyć. Kupując XPS-a nie sprawdziłem
    i okazało się że ten laptok ma tylko WiFi. A karty ethernet nie ma. A
    że jest mi dość często niezbędna do pracy - ot żeby podpiąć się pod
    jakieś urządzenie sieciowe w celu konfiguracji - skończyło się na
    karcie USB<>Ethernet.

    Zdrówko