  • Data: 2014-01-04 13:25:14
    Temat: Re: Jaki laptop do 1500zl z USB 3.0 i integra?
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Po głębokim namyśle Przemysław Ryk napisał w piątek, 3 stycznia 2014
    13:02:

    > Dnia Thu, 02 Jan 2014 23:47:55 +0100, Jan Stożek napisał(a):
    >
    > (ciach...)
    >
    > Coby mieć backup na domowym NAS?

    Jest to niewątpliwie jakiś powód.

    > Mówisz, że serio różnicy nie ma w czasie kopiowania?

    A gdzie ja coś takiego mówię? Różnica jest, to oczywiste.
    Pytanie tylko, czy w Twoim konkretnym przypadku - biorąc pod uwagę
    ilość kopiowanych danych i czas, który jesteś skłonny poświęcić na tę
    operację - jest to różnica znacząca.

    --
    Pozdrawiam, | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
    | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.