  • Data: 2012-04-24 12:00:04
    Temat: Re: Jaki koszt jazdy autem elektrycznym?
    Od: Czeslawek <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-24 10:33, kamil pisze:
    > Ile paliwo kosztowało rok temu i jak sądzisz, ile będzie kosztować za
    > kolejny rok? Jak to się będzie miało do wzrostu cen prądu?

    Prawie równy rok temu płaciłem za 1l ON 4,99zł. Dziś na tej samej stacji
    jest po 5,79zł, czyli mamy wzrost o 16%.

    Co do wzrostu cen prądu prawie rok temu za 1kWh 0,6129. Dziś płacę
    0,6652, czyli mamy wzrost o 8%.

    Ale przewidując na przyszłość warto sobie poczytać to
    http://biznes.onet.pl/specjalistyczne-barki-zredukuj
    a-koszty-energii-wia,18494,5111823,1,news-detal
    oraz ogólnie przejrzeć internet w poszukiwaniu informacji o
    przewidywanym wzroście zen energii elektrycznej w związku z
    wprowadzeniem energii elektrycznej z elektrowni wiatrowych. Niestety
    związane z tym podwyżki cen energii elektrycznej są nieuniknione, ale
    dziwnym trafem w media na ten temat milczą.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek