    From: I.Tichy <i...@...tichy.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jaki kompakt wodo i wstrzaso odporny?
    Date: Thu, 22 May 2014 14:21:43 +0200

    Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl> napisał(a):

    >Teraz wyjdzie tg-3.
    >Sam zastanawiam się nad uzupełnieniem sprzętu wodoodpornym kompaktem.

    Ja swoj TG-2 wykorzystuje glownie snurkujac w cieplych wodach ale szalu nie ma
    (spora kompresja w jpg), gdyby byl raw byloby super, no ale nie ma.
    Na powierzchni zdjecia sa srednie, wole inne kompakty, np. DSC-HX9V
    z ktorego zdjecia sa o klase lepsze (filmow to nawet nie ma co porownywac,
    no ale HX9V to klasa sama w sobie). Jakos nie widze innych zastosowan
    dla takich wodo i kurzo odpornych dedykowanych zastosowan, jedyne co mi jeszcze
    przychodzi do glowy to jakies zabawy typu jazdy quadem przez bloto
    itp. Aparat kupowalem bo wydawalo mi sie, ze bedzie mocno eksploatowany,
    ale wystarczyl zakup GoPro i zalozenia padly :)
    Do zdjec podwodnych teraz kupilbym jakis kompakt (popularne sa nawet stare olki
    5050, canony powershoty ze starszych serii G) zamkniety w dedykowanej obudowie
    i dolozyl lampe, bo zabawa juz na paru metrach pod powierzchnia traci zbyt duzo
    (a z lampy wbudowanej w aparat pozytek pod woda zaden)
    Koszta podobne a jakosc zdjec lepsza.