  • Data: 2014-05-14 22:05:26
    Temat: Re: Jaki kompakt wodo i wstrzaso odporny?
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-14 14:58, Franc pisze:

    > Ja miałem Panasonica wodo- i wstrząsoodpornego. Wytrzymał kąpiele w
    > basenach w Egipice, kąpiele w morzach w Egipcie i inne kąpiele okazjonalne.
    > Może zobacz tego Panasa?

    ja bym się od Panasonica trzymał z daleka - w ostatnie wakacje
    załatwiłem FT10 nawet nie nurkując, tylko spokojnie pływając z maską i
    fajką po powierzchni w Chorwacji. I nie puściły jak by się można było
    spodziewać uszczelki złączy/karty/baterii tylko główna uszczelka korpusu.
    Z wcześniejszym zwykłym kompaktem Panasonica też mam nie najlepsze
    wspomnienia. Za to staruszek Olympus 3Mpix za to do dziś działa
    niezawodnie..

    --
    Pozdr.
    Michał