  • 61. Data: 2015-02-12 18:48:36
    Temat: Re: Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-02-12 o 05:00, Budzik pisze:

    > Nie Ty! Nie Ty! A nie bo Ty! ... ROTFL
    > Taki stary a taki głupi...

    Dzieciak się zaparł, szarpie się mamusi, tupie nóżką
    i krzyczy " Nie Ty! Nie Ty! A nie bo Ty!" i nie rozumie
    że matce wstydu narobił. Jak dorośnie to zrozumie,
    albo i nie. :-)

    > Nadal trzymasz się tego wymyslonego debilizmu, ze mam 12-19 lat?
    > No to powtórze: debil...

    Tez się powtórzę, Radosław.

    > I zeby zakonczyc te jałowa dyskusję, na ktora poswieciłem troche czasu ale
    > z której absolutnie nic sie nie dowiedziałem w temacie - plonk na jakis
    > czas dla grupowego "guru" od wszystkiego i niczego...

    Inny by się zastanowił dlaczego się nie dowiedział ale nie ty.
    To może zatrudnisz kogoś kto ci trudne tematy wytłumaczy.
    Tylku zapłać bo za darmo to potraktuje cię tak samo jak ja.

    Pozdrawiam

  • 62. Data: 2015-02-12 18:52:26
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-02-12 o 07:06, Santana pisze:

    > Aha, czyli poza mózgiem nie masz również jaj. W sumie tego właśnie się
    > spodziewałem. Pa, pierdoło :P

    A ja się spodziewałem że dzieciak założy stronę na "twarzoksiążce"
    i tam wpisze sobie wybrany wiek. Ale nie wyszło więc dzieciak
    bez humoru. A nie jesteś aby wcieleniem tego idioty który już
    kilka razy EOT ogłaszał, plonkowal mnie a jednak dalej bełkocze ?
    Bo dokładnie od tego samego wystartowaliście z "dyskusją".

    Pozdrawiam

  • 63. Data: 2015-02-12 23:29:27
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

> [...]

    >kilka razy EOT ogłaszał, plonkowal mnie a jednak dalej bełkocze ?
    >Bo dokładnie od tego samego wystartowaliście z "dyskusją".

    Jakby raduś choć spróbował być mężczyzną to przyjąłby zakład o godziwą
    stawkę, umówił się w dogodnym miejscu i okazał twardy dowód w postaci
    peselu. Ale raduś nie znosi twardych dowodów gdyż wykluczają odwracanie kota
    ogonem oraz zamienianie wszystkiego w bełkot debila. No i trza by stanąć
    twarzą w twarz a pampersy się skończyły :)

  • 64. Data: 2015-02-13 09:11:42
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Santana" <s...@i...pl> napisał w
    news:mbj9gb$2pa$1@usenet.news.interia.pl ...
    :
    : Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości grup
    : dyskusyjnych:mbip8p$ph6$...@n...news.atman.pl...
    :
    : W dniu 2015-02-12 o 07:06, Santana pisze:
    : >
    : >>>
    :
    : Jakby raduś choć spróbował być mężczyzną to przyjąłby zakład o godziwą
    : stawkę, (...) No i trza by stanąć
    : twarzą w twarz a pampersy się skończyły :)
    :

    Ludzie, luuudzie! Okładacie się epitetami jak kijami, każdy musi udowodnić, że
    jest mądrzejszy od telewizora, a już na pewno -- od adwersarza, ale każdy
    postronny słuchacz dochodzi już do wniosku -- że obaj żeście... głupsi.I taki
    jest efekt waszej, pożal się Boże -- polemiki.

    Poza tym-- prośba do WSZYSTKICH nałogowych "cytatorów":
    Tnijta cytaty: na tacy cytra co cyta Tacyta,
    toć tnijta!

    --
    Zasłyszane od pewnej blondynki: "Wiecie dlaczego na wszelkich forach
    dyskusyjnych przede wszystkim miotają się różni faceci? Ano dlatego, że oni po

  • 65. Data: 2015-02-13 19:47:20
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-02-12 o 23:29, Santana pisze:

> [...]
    > kota ogonem oraz zamienianie wszystkiego w bełkot debila. No i trza by
    > stanąć twarzą w twarz a pampersy się skończyły :)

    Dogodnym dla kogo ? i Kto sfinansuje podróż ?
    Bez sprawdzania pesela wiadomo że dzieciak będzie miał tendencje
    do dziecinnego ośmieszania rozmówcy. A ty celowo zdrabniasz maje
    imię samemu chowając się za nickiem co skutecznie udowadnia
    twoje dziecinne podejście.

    Pozdrawiam

  • 66. Data: 2015-02-13 21:43:39
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

> [...]
    > kota ogonem oraz zamienianie wszystkiego w bełkot debila. No i trza by
    > stanąć twarzą w twarz a pampersy się skończyły :)

    Przy odpowiedniej stawce dogodnym dla ciebie.

    > i Kto sfinansuje podróż ?

    Przy odpowiedniej stawce sam sobie sfinansuję. Wszak wygraną mam, radziu, w
    kieszeni.

    >Bez sprawdzania pesela wiadomo że dzieciak będzie miał tendencje
    >do dziecinnego ośmieszania rozmówcy.

    Sprawdźmy zatem i zobaczymy kto tu dzieciak :) Tak na marginesie ciebie nie
    da się ośmieszyć bardziej niż robisz to sam. Można nawet odnieść wrażenie że
    czerpiesz z tego jakąś satysfakcje.

    >A ty celowo zdrabniasz maje
    >imię

    Oczywiście że celowo zdrabniam gdyż jesteś mentalnie chłopcem o czym już
    zresztą wspominałem :)

    >samemu chowając się za nickiem co skutecznie udowadnia
    >twoje dziecinne podejście.

    Mam ten sam nick odkąd korzystam z usenetu, a więc co najmniej kilkanaście
    lat. Mam go zmienić dla jakiegoś gamonia? Why?

  • 67. Data: 2015-02-14 17:17:01
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2015-02-13 o 21:43, Santana pisze:

    > Mam ten sam nick odkąd korzystam z usenetu, a więc co najmniej
    > kilkanaście lat. Mam go zmienić dla jakiegoś gamonia? Why?

    lepiej zmień , bo prawdziwy Santana to był gość, a ty tylko głupek
    usenetowy

  • 68. Data: 2015-02-15 09:34:09
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Dawid" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]

    > kilkanaście lat. Mam go zmienić dla jakiegoś gamonia? Why?

    > lepiej zmień , bo prawdziwy Santana to był gość, a ty tylko głupek

    Sam jesteś głupek. Mój nick nie pochodzi od Carlosa co z góry założyłeś.
    Masz za wąskie horyzonty :P Poza tym dlaczego piszesz że "Santana był" Coś
    mu się stało czy po prostu nie potrafisz napisać tego co myślisz. Idealnie
    pasujesz do radusia :) A może ty jesteś raduś w innym wcieleniu?

  • 69. Data: 2015-02-15 12:12:54
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2015-02-15 o 09:34, Santana pisze:

> [...]
    > Coś mu się stało czy po prostu nie potrafisz napisać tego co myślisz.
    > Idealnie pasujesz do radusia :) A może ty jesteś raduś w innym wcieleniu?

    umiesz tylko pluć jadem chłopczyku?

  • 70. Data: 2015-02-15 12:58:35
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Dawid" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > Coś mu się stało czy po prostu nie potrafisz napisać tego co myślisz.
    > Idealnie pasujesz do radusia :) A może ty jesteś raduś w innym wcieleniu?

    Za to ty jesteś chodząca kultura :P Na drzewo frajerze :)