  • 71. Data: 2015-02-15 14:59:44
    Temat: Re: Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Dawid x...@n...pl ...

    > umiesz tylko pluć jadem chłopczyku?

    Wybacz, ale z tego co widze, to Ty zacząłes od wyzywania od głupka.

  • 72. Data: 2015-02-28 02:02:12
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    W dniu 2015-02-12 o 23:29, Santana pisze:

    > Jakby raduś choć spróbował być mężczyzną to przyjąłby zakład o godziwą
    > stawkę, umówił się w dogodnym miejscu i okazał twardy dowód w postaci
    > peselu. Ale raduś nie znosi twardych dowodów gdyż wykluczają odwracanie
    > kota ogonem oraz zamienianie wszystkiego w bełkot debila. No i trza by
    > stanąć twarzą w twarz a pampersy się skończyły :)
    >
    >Dogodnym dla kogo ? i Kto sfinansuje podróż ?
    >Bez sprawdzania pesela wiadomo że dzieciak będzie miał tendencje
    >do dziecinnego ośmieszania rozmówcy. A ty celowo zdrabniasz maje
    >imię samemu chowając się za nickiem co skutecznie udowadnia
> [...]

    I na tyle radzia starczyło. Pomachał szabelką otrzymaną w przedszkolu i
    spierdzielił w podskokach gdy doszło do konkretów :) Gdyby ktoś pomyślał że
    np. był umarł to jest w błędzie gdyż raduś cudownie odrodził się na grupie.
    Po kolejnej wtopie ponownie usunie kupe ze spodni i znów cudownie się
    objawi. I tak od lat :P

  • 73. Data: 2015-02-28 16:02:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-02-28 o 02:02, Santana pisze:

> [...]
    > że np. był umarł to jest w błędzie gdyż raduś cudownie odrodził się na
    > grupie. Po kolejnej wtopie ponownie usunie kupe ze spodni i znów

    Gratuluje refleksu w odpisywaniu na posty sprzed ponad pół miesiąca.
    Gratuluje pomysłu podszycia się pod starego użytkownika grupy,
    niestety nie wyszła ci dzieciaku jakość tego co piszesz.
    Ale trenuj, trenuj.

    Pozdrawiam

  • 74. Data: 2015-08-30 21:02:17
    Od: " 666" <...@...6>

    Jeśli ktoś lubi szum wentylatorów?

    -----
    "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> wrote in message
    > "Chce kupic poleasingowego do zastsowan domowyc oraz do ogladania filmów na TV 50
    cali."
    > Teraz racz wytłumaczyć dlaczego do tego zastosowania dysk mechaniczny jest lepszy
    od SSD

  • 75. Data: 2015-08-31 08:43:20

    Przeciętny NAS staruje kilka minut, nie mówiąc już o restarcie.
    Wniosek: wyrzucić NAS do śmietnika???

    -----