  • 51. Data: 2015-02-09 19:54:13
    Temat: Re: Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

    > Para to dwa, dwa plus dziesięć to dwanaście co oznacza że dalej
    > mam kilkadziesiąt lat więcej niż twoje dwanaście.

    Debil...

  • 52. Data: 2015-02-09 22:22:18
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    W dniu 2015-02-08 o 14:03, Santana pisze:

    > Tobie, chłopcze, nie da się nic udowodnić gdyż blokuje cię zryty mózg :P
    > Pieprzysz głupoty i ze łzami w oczach brniesz coraz bardziej byleby
    > postawić na swoim. Może czas opuścić piaskownice?
    >
    >1. nie jestem chłopcem.

    Mentalnie jesteś choć rozumiem że możesz nie zdawać sobie z tego sprawy

    >2. nie próbowałeś jak dotąd niczego udowodnić, ośmieszyłeś się
    >tylko na wejściu i brniesz w to dalej.

    Ty się ośmieszasz od lat :P

    >3. jak dorośniesz to sam opuścisz swoją piaskownicę, ja cię do
    >tego nie będę namawiał.

    Jak ja dorosłem to ciebie prawdopodobnie nie było jeszcze na świecie, albo
    co najwyżej wchodziłeś na stojąco pod szafę :)

  • 53. Data: 2015-02-11 13:36:14
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-02-09 o 19:54, Budzik pisze:
    > Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

    > Debil...

    A ja jestem Radosław.
    Ale nie musiałeś się przedstawić, czytający już to wiedzą.

    Pozdrawiam

  • 54. Data: 2015-02-11 13:39:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-02-09 o 22:22, Santana pisze:

    > Mentalnie jesteś choć rozumiem że możesz nie zdawać sobie z tego sprawy

    Biorąc pod uwagę w jaki sposób rozpocząłeś ze mną dyskusję
    ty zachowujesz się jak dzieciak.

    > Ty się ośmieszasz od lat :P

    A najbardziej się ośmieszam twoimi kłamstwami i wymysłami.
    Od lat oczywiście. :-)

    > Jak ja dorosłem to ciebie prawdopodobnie nie było jeszcze na świecie,
    > albo co najwyżej wchodziłeś na stojąco pod szafę :)

    Tak ci się tylko wydaje lub po prostu potrzebujesz takiego
    "argumentu" z braku prawdziwych.

    Pozdrawiam

  • 55. Data: 2015-02-11 18:20:22
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    > Jak ja dorosłem to ciebie prawdopodobnie nie było jeszcze na świecie,
    > albo co najwyżej wchodziłeś na stojąco pod szafę :)
    >
    >Tak ci się tylko wydaje lub po prostu potrzebujesz takiego
    >"argumentu" z braku prawdziwych.

    Skoro mi się wydaje to może jakiś zakładzik?

  • 56. Data: 2015-02-11 19:39:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

    > A ja jestem Radosław.
    > Ale nie musiałeś się przedstawić, czytający już to wiedzą.

    :)
    pamietam takie odzywki z podstawówki...

  • 57. Data: 2015-02-12 00:39:34
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-02-11 o 19:39, Budzik pisze:

    > :)
    > pamietam takie odzywki z podstawówki...

    To dlaczego je zaczynasz ? Niedawno ją opuściłeś i z radością
    sobie wspominasz tamten poziom ?

    Pozdrawiam

  • 58. Data: 2015-02-12 00:41:03
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-02-11 o 18:20, Santana pisze:

    > Skoro mi się wydaje to może jakiś zakładzik?

    Przez internet i na odległość ? ty naprawdę jesteś taki głupi
    jak to udowodniasz.

    pozdrawiam

  • 59. Data: 2015-02-12 05:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

    > To dlaczego je zaczynasz ?

    Nie Ty! Nie Ty! A nie bo Ty! ... ROTFL
    Taki stary a taki głupi...

    > Niedawno ją opuściłeś i z radością
    > sobie wspominasz tamten poziom ?

    Nadal trzymasz się tego wymyslonego debilizmu, ze mam 12-19 lat?
    No to powtórze: debil...

    I zeby zakonczyc te jałowa dyskusję, na ktora poswieciłem troche czasu ale
    z której absolutnie nic sie nie dowiedziałem w temacie - plonk na jakis
    czas dla grupowego "guru" od wszystkiego i niczego...

  • 60. Data: 2015-02-12 07:06:35
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    > Skoro mi się wydaje to może jakiś zakładzik?
    >
    >Przez internet i na odległość ? ty naprawdę jesteś taki głupi
    >jak to udowodniasz.

    Aha, czyli poza mózgiem nie masz również jaj. W sumie tego właśnie się
    spodziewałem. Pa, pierdoło :P