  • Data: 2015-02-12 23:29:27
    Temat: Re: Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania
    Od: "Santana" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:mbip8p$ph6$...@n...news.atman.pl...

    W dniu 2015-02-12 o 07:06, Santana pisze:

    > Aha, czyli poza mózgiem nie masz również jaj. W sumie tego właśnie się
    > spodziewałem. Pa, pierdoło :P

    >A ja się spodziewałem że dzieciak założy stronę na "twarzoksiążce"
    >i tam wpisze sobie wybrany wiek. Ale nie wyszło więc dzieciak
    >bez humoru. A nie jesteś aby wcieleniem tego idioty który już
    >kilka razy EOT ogłaszał, plonkowal mnie a jednak dalej bełkocze ?
    >Bo dokładnie od tego samego wystartowaliście z "dyskusją".

    Jakby raduś choć spróbował być mężczyzną to przyjąłby zakład o godziwą
    stawkę, umówił się w dogodnym miejscu i okazał twardy dowód w postaci
    peselu. Ale raduś nie znosi twardych dowodów gdyż wykluczają odwracanie kota
    ogonem oraz zamienianie wszystkiego w bełkot debila. No i trza by stanąć
    twarzą w twarz a pampersy się skończyły :)