  • Data: 2015-02-13 21:43:39
    Temat: Re: Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania
    Od: "Santana" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:mblgri$krj$...@n...news.atman.pl...

    W dniu 2015-02-12 o 23:29, Santana pisze:

    > Jakby raduś choć spróbował być mężczyzną to przyjąłby zakład o godziwą
    > stawkę, umówił się w dogodnym miejscu i okazał twardy dowód w postaci
    > peselu. Ale raduś nie znosi twardych dowodów gdyż wykluczają odwracanie
    > kota ogonem oraz zamienianie wszystkiego w bełkot debila. No i trza by
    > stanąć twarzą w twarz a pampersy się skończyły :)
    >
    >Dogodnym dla kogo ?

    Przy odpowiedniej stawce dogodnym dla ciebie.

    > i Kto sfinansuje podróż ?

    Przy odpowiedniej stawce sam sobie sfinansuję. Wszak wygraną mam, radziu, w
    kieszeni.

    >Bez sprawdzania pesela wiadomo że dzieciak będzie miał tendencje
    >do dziecinnego ośmieszania rozmówcy.

    Sprawdźmy zatem i zobaczymy kto tu dzieciak :) Tak na marginesie ciebie nie
    da się ośmieszyć bardziej niż robisz to sam. Można nawet odnieść wrażenie że
    czerpiesz z tego jakąś satysfakcje.

    >A ty celowo zdrabniasz maje
    >imię

    Oczywiście że celowo zdrabniam gdyż jesteś mentalnie chłopcem o czym już
    zresztą wspominałem :)

    >samemu chowając się za nickiem co skutecznie udowadnia
    >twoje dziecinne podejście.

    Mam ten sam nick odkąd korzystam z usenetu, a więc co najmniej kilkanaście
    lat. Mam go zmienić dla jakiegoś gamonia? Why?