  • Data: 2010-05-26 07:17:36
    Temat: Re: Jaki komp do Gier do 2500zł
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "lelec" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:60c8b7c1-fd27-408e-848a-

    Zaciekawił mnie też fakt, że ów pecet za 2k5 pln nie został wyposażony
    przez nikogo
    w ... system operacyjny (nie licząc linuxa, który dla gier nie
    stworzony, a jak ktoś twierdzi inaczej,
    niech mi wymieni 5 nowych tytułów z wersją na ten os).
    250 czy 350 pln za system operacyjny to nie jest jakaś straszna kasa,
    no i można przed znajomymi zaszpanować, hehe :).

    Ale po co jak można torrentem ściągnąć. Frajer jaki czy cuś ? ;)