  • Data: 2010-05-25 18:08:25
    Temat: Re: Jaki komp do Gier do 2500zł
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Proces vDon <v...@o...eu> zwrócił błąd:

    > Na naklejce czy rzeczywisty zmierzony?

    > Może ze starszymi technologicznie kartami a la GTX260. Przy nowszych
    > konstrukcjach wygląda to DUŻO lepiej i energooszczędniej. Dla przykładu
    > zużycie dla zestawu (jednostka główna bez monitora i peryferiów): Phenom
    > II x4 945 + HD5750 + 4 GiB RAM. Bez obciążenia (WWW, edycja tekstu) ~ 70
    > W, pełne obciążenie wszystkich rdzeni ~ 130 W, w grach 3D średnio 120 -
    > 140 W. Praktycznie nie sposób było w normalnej eksploatacji przekroczyć
    > 150 W, nawet chwilowo.

    Ja wiem czy tak dużo... GTX260 w wersji 55nm zjada mniej w idle, i
    niewiele więcej przy pełnym obciążeniu niż Radeon HD5770, będąc przy tym
    od tego Radeona trochę mocniejsza. Pytanie ile czasu komputer stoi na
    jałowym biegu a ile pracuje naprawdę (w sensie - gra).

    Osobiście jednak brałbym HD5850, tylko trochę pewnie budżet trzeba
    będzie zadłużyć.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8