  • Data: 2014-05-28 12:43:57
    Temat: Re: Jaki filtr ND?
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Am Mittwoch, 28. Mai 2014 12:10:42 UTC+2 schrieb EMPI:
    > Hej !

    > Ten przykład jest całkiem od czapy, bo głośność dźwięku nie zwiększa się
    >
    > w zależności od czasu słuchania. Nie ma tu efektu kumulacji sygnału w
    >
    > czasie tak jak to występuje na matrycy !
    >

    > EMPI

    i wlasnie o to chodzi dokladnie tak jest.
    poziom sygnalu nie zmienia sie w czasie.
    swiatlo pada na matryce caly czas o tej samej jasnosci.

    i szumy sa w czasie o tej samej glosnosci ( na maztrtycy jasnosci).

    jesli masz otwarta migawke i zobaczysz obraz na matrycy to ma on w czasie stale S/N,
    o to wlasnie chodzi.

    i w zaleznosci od S dobierasz czas integracji - jest on Taki sam dla S i Dla N.

    to S/N czyli jasnosc obrazu na matrycy determinuje pozniej udziakl szumu.

    s/n jest dokladnie Taki sam w jednej milionowej sekundy jak i w 10 sekundach on sie
    nie zmienia.

    to jest problemem jaki niektorzy Maja ze zrozumieniem istoty zjawiska.

    decsyduje jasnosc obrazu padajacego -od niego zalezy czas naswietlania .

    im obraz padajacy ciemniejszy , tym musisz dluzej naswietlac a wiec tym samym
    integrujesz wieksze szumy.
    szumy powiedzmy w przyblizeniu sa zawsze takie same dla okreslonej matrycy.

    a wiec majac ciemniejszy sygnal musisz zapisac ostatecznie dluzej czyli wiecej
    szumu.

    ja to pisalem 1000 razy tutaj.

    nalezy mi sie medal edukacji narodowej albo Jakis dodatek nauczysielski.