  • Data: 2012-02-04 10:56:18
    Temat: Re: Jaki familok do 30k ?
    Od: "Radarro" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    @Jackare - Sonata mi sie bardzo podoba, inne niestety nie spełniaja warunku
    popularnosci i niskich kosztow uzytkowania (?) :)
    C-max, C-5, Premacy - już blizej celu - muszę pomyslec, czy zdecydowac sie
    na pseudo-vana, czy wieksza osobowke kombi.
    Bryczke postawie pod domem, jak go zbuduje za x lat :)

    @Wojchech Smagowicz - wlasnie chyba pojde w strone starszych silnikow 2.0
    HDI albo 1,9 DCi w Sceniku.
    Xsare Picasso ma znajomy, musze siasc i obejrzec na zywo
    W temacie Berlingo-Partner - nie wiem ile teraz kosztuje remont belki, ale
    Kenickie mi kiedys opowiadal mrozace krew historie zakatowanych belek :)

    @BartekK
    Dostawczaki po 2009 bez belki? - no to super wiadomosc! Tylko silniki juz
    nie tak pancerne :) Jaki jest zawias z tylu po 2009? Normalne wahacze? Jakas
    roznica w wersjach XTR albo Tepee?
    Pod marketem zawsze parkuje daleko, wiec nie ma problemu z szerokoscia budy.
    Masz tempomat w Partnerze? Dla mnie to istotny plus wyposazenia. Vmax do 140
    mi wystarcza, 120-130 ciagiem na autostradzie tez. Od szybszej jazdy mam co
    innego.

    Dzieki