  • Data: 2015-01-17 16:39:07
    Temat: Re: Jaki dysk ssd do PC
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 17 Jan 2015 15:47:47 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

    > U mnie Win 7 x64 zajmuje juz 39GB (po czterech latach), "program files" ma 6GB i
    "program
    > files x86" ponad 30 GB. Dysk 64 GB juz by tylko na to nie wystarczyl, a gdzie
    reszta?

    IMO XP od W7 niewiele się różni pod względem apetytu na przestrzeń
    dyskową. A wy jesteście prawdziwymi talentami w zaśmiecaniu dysku. Na
    dobitkę tę swoją wadę usiłujecie usprawiedliwić, twierdząc że inaczej
    nie można. Zdumiewające! I nawet dla własnej ciekawości (o mojej nie
    wspominając) nie chcecie sprawdzić co wam tak spuchło w kat. Windows
    naprzykład. No, chyba że macie pagefile na 16GB i hiberfile na 25 :)
    Nawet Program Files jest trudno tak wypchać jak powiadacie :) No, może
    jak się trzyma kilkadziesiąt gier na dysku, czego ja nie znam bo nie
    gram.
    --
    Jacek