  • Data: 2011-07-07 20:57:20
    Temat: Re: Jaki dysk na dysk systemowy?
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 7 Jul 2011 21:09:37 +0200
    doszła do mnie wiadomość <al01kbyqktjq$.dlg@kwinto.prv>
    od Michal Kawecki <k...@o...px> :

    >A to źle?
    >W systemach serwerowych cluster-alignment jest stosowany od lat 90'tych.

    Źle, w tym przypadku partycja powinna się zaczynać od LBA podzielnego
    przez 8 (64), inaczej wydajność dysku mocno spadnie.

    --
    Tomasz Jasiński
    Jak wiadomo, Pan Bóg jest wszechmocny i wszystko