  • Data: 2012-10-10 17:37:14
    Temat: Re: Jaki dysk do routera?
    Od: kazio101 <s...@k...ok> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-10 15:53, Michal pisze:

    > Zanim zaczniesz rewolucję w sprzęcie sięgnij choćby po darmowy inssider:
    > http://www.metageek.net/products/inssider/
    > i zobacz jak u Ciebie aktualnie wygląda "powietrze".

    Mam go i używałem. Oprócz tego używałem WiFi Analyzer w smartfonie z
    androidem.

    > Jaki to router i jakie firmware? Wszystkie moje routery mają wybór mocy,
    > a i tak od lat mam ustawione domyślne 42 mW z maksymalnych
    > 100 mW zgodnych z prawem i max 251 mW jakie potrafi wyciągnąć WRT54GL
    > z afterburnerem.

    Właśnie znalazłem chyba tę opcję. Mam ustawione Output Power na 100%.
    Router ZyXEL NBG-419N. Firmware: V1.00(BFQ.4) - kiedyś robiłem upgrade.

    > Tak - przez pochylenie anten. Czasem cuda potrafi też zdziałać
    > głupie przestawienie niżej/wyżej(najgorzej jest na podłodze w rogu
    > pokoju), odstawienie z dala od metalowych elementów itp.

    Ale z tym to chyba niezła zabawa. W routerze mam 2 anteny a w karcie
    sieciowej (D-Link DWA-547) 3 anteny. Drugi komp jest podpięty do routera
    przez przewód Ethernet.