  • Data: 2012-10-11 00:17:41
    Temat: Re: Jaki dysk do routera?
    Od: Michal <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-10 17:37, kazio101 pisze:

    > Właśnie znalazłem chyba tę opcję. Mam ustawione Output Power na 100%.
    > Router ZyXEL NBG-419N. Firmware: V1.00(BFQ.4) - kiedyś robiłem upgrade.

    Jak jest stabilny (nie wiesza się) to ja bym nie zmieniał tego routera
    dla samego portu USB - będziesz zawiedziony szybkością. No chyba że
    możesz go dobrze sprzedać i niewiele dołożyć do choćby taniego TPLINKA
    WRT1043ND z USB i już gigabitowym switchem (przydaje się do NASów i
    wymiany danych w domowym LAN bardziej niż 5GHz). Wolnego transferu z HDD
    @USB spowodowanego słabymi CPU w routerach SOHO jednak nie przeskoczysz.
    Ja bym raczej szedł w kierunku NASa - czy to sprzętowego czy to
    sklecenie na FreeNAS praktycznie za darmo jeśli poniewiera Ci się w domu
    nie używany sprzęt.

    --
    /MB