  • 11. Data: 2009-09-11 06:20:25
    Temat: Re: Jaki dual sim?
    Od: Piona <e...@w...pl>

    Konrad N.S. pisze:

    Wielkie dzięki za solidną pomoc.
    Myślę, że nie tylko mi pomogłeś :)
    pozdrawiam
    piona

  • 12. Data: 2009-09-11 07:54:37
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Piona" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h8coup$6sb$1@news.interia.pl...

    > Wielkie dzięki za solidną pomoc.
    > Myślę, że nie tylko mi pomogłeś :)

    miło mi.

    jeszcze informacje dodatkowe rózne:

    telefon obsługuje karty (micro)SDHC - podkreślam literki _H_C_
    sdhc - taką kartę dokupiłem, 8gb, a telefon obsługuje każdą dostępną na
    rynku, na dziś to chyba jest 16gb.
    inną rzeczą jest ekonomika takiego zakupu: 1 albo 2 GB to kilkanaście
    złotych, 8gb z czytnikiem usb i dwoma adapterami (ja tak zakupiłem) to koszt
    60pln, a 16gb to juz koszt 220-240pln.

    po zakupoieniu karty warto od razu ustawić w telefonie zapisywanie danych
    (zdjęc, filmów, nagrań z dyktafonu) na karcie.
    przenoszenie i kopiowanie plików jest łatwe - byłem tym zaskoczony.

    dyktafon: po włączeniu nagrania odlicza zcas pozostały, możliwe nagranie
    (jedno z wielu nie wiem ilu) to godzina. nie wiem, czy można zmienić czas
    nagrania na dłuższy.

    dzwonków wiele, ale jak na telefon dwukartowo-biznesowy moim zdaniem są to
    dzwonki debilno-niepoważno-infantylne, tylko 3 nadają się do zastosowania.
    oczywiście można wgrac swoje.

  • 13. Data: 2009-09-16 11:45:45
    Od: a...@p...pl

    ale z tego co wiem, to nie da sie byc zalogowanym w dwoch sieciach w
    tym samym czasie! Wiec jaki pozytek?

    Ja tam wole miec 2 oddzielne aparaty i byc dostepnym w tym samym
    czasie.

    --
    ThinkXtra

  • 14. Data: 2009-09-16 11:53:43
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci

    > ale z tego co wiem, to nie da sie byc zalogowanym w dwoch sieciach w
    > tym samym czasie! Wiec jaki pozytek?
    > Ja tam wole miec 2 oddzielne aparaty i byc dostepnym w tym samym
    > czasie.

    majac 2 oddzielne aparaty jestes tak samo zalogowany w dwóch sieciach w tym
    samym czasie, jak ja z moimi dwoma kartami w jednym telefonie.

    po prostu: telefon dual sim (duos/duoz, np. 880, 780 albo 5212 samsunga) to
    dwa aparaty w jednym.

    ty nosisz dwa aparaty, ja jeden - innych róznic nie ma.

  • 15. Data: 2009-09-16 11:57:24
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    Uzytkownik "Konrad N.S." <n...@o...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > to dwa aparaty w jednym.
    >
    > ty nosisz dwa aparaty, ja jeden - innych róznic nie ma.

    no niekoniecznie - jak mam 2 aparaty to jak mi padnie 1 bateria to mam
    jeszcze drugi - a ty tracisz obydwa

  • 16. Data: 2009-09-16 12:04:28
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Konrad N.S." <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Wincynty" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > masz rację, choć jeszcze mi się to nie zdarzyło. ale dyskusja zaczyna być
    > akademicką dysputą.
    >
    > można mieć dwa aparaty - i tak nosiłem dotąd.
    > ale można mieć jeden z dwoma kartami: mnie wygodniej z jednym dualsimem.

    ale ja się z Tobą zgadzam bo sam bym wolał mieś 1 telefon ale budżet nie
    pozwala...chociaż przy mojej sklerozie z ładowaniem telefonu już nie raz 2
    aparaty uratowały mi dupę :)

  • 17. Data: 2009-09-16 12:04:31
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

  • 18. Data: 2009-09-16 12:50:30
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    > ale ja się z Tobą zgadzam bo sam bym wolał mieś 1 telefon ale budżet nie
    > pozwala...chociaż przy mojej sklerozie z ładowaniem telefonu już nie raz 2
    > aparaty uratowały mi dupę :)

    ja z Tobą także jestem zgodny. dwa aparaty mają przewagę (choćby w
    bateriach) nad jednym, to niezaprzeczalne.
    każdy z nich ponadto może oferowac funcje, jakich nie da się połaczyć lub
    znaleźć w jednym aparacie (choćby słaby aparat 1.3mpx w moim samsungu)

    ja po prostu wychodze z innego założenia, tak jak np. piona w tym wątku:
    muszę mieć dwa numery, prywatny i służbowy. i gdybym nie miał służbowego, to
    miałbym tylko jeden aparat. a musząc mieć ten drugi służbowy numer dołożyłem
    go do aparatu na dwie karty.
    jak nie pracuję, np w weekendy wyłaczam kartę sim służbową, i mam jeden
    numer, w jednym telefonie.

    wiem: mógłbym mieć dwa aparaty, i służbowy zostawiać na weekend w domu. -
    ale tu znowu moja skleroza spowodowałby, że często zapomniałbym tego
    drugiego aparatu.
    wniosek: każdy ma "swoją" sklerozę ;)

    pozdrawiam

  • 19. Data: 2009-10-04 11:03:26
    Od: Piona <e...@w...pl>

    Dodam jeszcze na koniec, że kupiłem w/w telefon i jestem super
    zadowolony. Muszę się jeszcze przyzwyczaić do menu (po latach nokii) ale
    to kwestia czasu.
    Rewelacyjne rozwiązanie dwóch kart sim.
    Ma drobne wady ale to są kosmetyczne pierdołki (min graficzne rozwiązania).
    Polecam wszystkim ten aparat.
    piona

  • 20. Data: 2009-10-04 12:02:13
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 04 Oct 2009 13:03:26 +0200, Piona napisał(a):

    > Dodam jeszcze na koniec, że kupiłem w/w telefon i jestem super
    > zadowolony.

    To jeszcze napisz, jak długo Ci bateria trzyma.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof