  • 1. Data: 2009-09-09 19:28:58
    Temat: 300 erajednostek w Tak tak Fon GRATIS?
    Od: "kowtow" <k...@N...onet.pl>

    Sprawdzam dzisiaj stan era jednostek terminowych w Tak Tak Fon i oczom nie
    wierzę mam 300 erajednostek ważnych do 08.01.2010 czyli cztery miesiące.
    Co to jest i skąd? ja nie doładowywałem stan konta się nie zmienił. Czyżby
    jakaś promocja? a może zwykły błąd systemu. Na stronie wyswietla to samo.

    4411 (20090909) __________

  • 2. Data: 2009-09-09 19:30:57
    Temat: Re: 300 erajednostek w Tak tak Fon GRATIS?
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    Tu masz graficzne opisane: http://odsiebie.com/pokaz/4929730---f96d.html

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2009-09-09 19:59:32
    Od: "kowtow" <k...@N...onet.pl>

    Dzięki Stary nie wiedziałem jak to wyłączyć

  • 4. Data: 2009-09-10 07:09:57
    Od: lukket <l...@g...pl>

    kowtow pisze:
> [...]
    > jakaś promocja? a może zwykły błąd systemu. Na stronie wyswietla to samo.

    Nie przedłużałeś czasem umowy? w ramach aktualnej oferty
    przedłużeniowej do tak tak fon dostaje się 300 minut do ery na trzy
    okresy rozliczeniowe.

    pozdr
    ŁukaszT