  • Data: 2011-07-19 16:35:43
    Temat: Re: Jaki dotykowy dla dziewczyniki?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kamila pisze:
    > Witam! Koleżaniki i koledzy mają.... :) Jaki na ten czas (niekoniecznie
    > najnowszy model, bez gps) można kupić niedrogo tel dotykowy dla dziecka
    > 11 lat? Możliwość gierek, mp3, video, może wifi? Pozdrowionka
    To zależy jakie to dziecko. Można doradzić ze dowolny i różowe etui, a
    mozna androida bo jest modny. Gierki zawsze jakieś będą, mp3 też. wifi -
    poco? Może postaw na aparat foto, jeden przedmiot na wycieczce mniej,
    może sie przydać aby zrobić fotkę ogłoszenia w szkole.
    Z mojego doswiadczenia: jak dziecko chciało wypasiony telefon, to padło
    pytanie: do jakich celów Ci to się przyda? Dostał, taki "wypasiony" za
    2stówy z hakiem. ale korzysta ze słownika, encyklopedii, czyta lektury
    (e-booki)szuka skarbów (geocaching) i z mapami podczas wycieczek też
    sobie radzi jako tako. Gry? chyba tylko kulka w labyryncie (g-sensor)
    ToMasz