eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJaki do 55tysRe: Jaki do 55tys
  • Data: 2011-06-18 10:17:03
    Temat: Re: Jaki do 55tys
    Od: Tomek Glowka <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 17 Cze, 23:13, "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> wrote:
    > Zadowolenie klientów (w które akurat wierze, choć osobiście znam tylko
    > jednego użytkownika octavii) to nie jest jednak argument za przynależnością
    > auta do danego segmentu. Przyjęto, ze segment D zaczyna się od rozstawu osi
    > 2700
    I to ma wystarczyć?
    Zresztą, cbnet wpierw "zakwalifikował" Octavię do czegoś co nazwał C+
    a nie do D, gdzie jak sądzę widziałby raczej Passata. Wg tej
    domniemanej cenowo-wyposażeniowej kwalifikacji można by np. nazwać
    Superba przedstawicielem "klasy" D+.
    > i octavia sie nie łapie.
    Nie łapie, ale wychodzi ponad zwykłe "C" na przykład poprzez obecność
    regulowanych nawiewów na tylne siedzenia lub możliwością dobrania
    skrzyni automatycznej do prawie każdego silnika.

    > Największym kompaktem (lub jednym z
    > największych, bo czytałem o tym w 2007 czy 2008, więc być może pojawiło się
    > coś większego) jest lancer - ma rozstaw osi 2635, octavia od 2575  do 2578,
    > najdłuższa octavia to 4581, lancer jest 4 mm dłuższy. A lancer to
    > zdecydowanie jeszcze kompakt, czyli klasa C.
    Lancer jest nadmuchany, ale dla pasażerów niewiele z tego wynika.
    Przyjrzyj się lepiej parametrom nowej Lancii Delta. Co to za klasa wg
    Ciebie???
    pozdrawiam, tomek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: