    From: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jaki do 55tys
    Date: Fri, 17 Jun 2011 23:13:27 +0200

    news:itgecm$19rn$1@news.mm.pl...
    > A teraz możesz się dalej nadymać i śmiać... ;)
    > robiąc dobrą minę do kiepskiej gry.

    Zadowolenie klientów (w które akurat wierze, choć osobiście znam tylko
    jednego użytkownika octavii) to nie jest jednak argument za przynależnością
    auta do danego segmentu. Przyjęto, ze segment D zaczyna się od rozstawu osi
    2700 i octavia sie nie łapie. Największym kompaktem (lub jednym z
    największych, bo czytałem o tym w 2007 czy 2008, więc być może pojawiło się
    coś większego) jest lancer - ma rozstaw osi 2635, octavia od 2575 do 2578,
    najdłuższa octavia to 4581, lancer jest 4 mm dłuższy. A lancer to
    zdecydowanie jeszcze kompakt, czyli klasa C. Cenowo lancer też wygrywa, bo
    najtańszy kosztuje poniżej 52 tys., a jest przy tym naprawdę nieźle
    wyposażony (choć nie wiem nic o promocjach czy zniżkach na octavie). O ile
    kogoś nie odstraszają ceny części w ASO (ale jest sporo zamienników,choć
    daleko mu do popularnej skody).

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi