  • 41. Data: 2013-03-09 07:38:16
    Temat: Re: Jaki dekoder do starego telewizora?
    Od: "Antek" <n...@p...pl>

    > Obecnie sprawa z dekoderami w UPC wyglada tak, że tylko
    > będzie działał dekoder z UPC. Zaden inny nie zadziała.
    > No chyba że będą karty CI z UPC. Ale na dzień dzisiejszy
    > takich kart nie ma i nie ma mozliwości podłączenia innego
    > dekodera niż z UPC.

    Czy zatem pomimo kupienia (w niedalekiej przyszłości)
    najnowocześniej wyposażonego telewizora i tak będę musiał
    kupić dekoder z UPC?

    Pozdrawiam
    Antek

  • 42. Data: 2013-03-09 10:14:31
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    On 9 Mar, 07:38, "Antek" <n...@p...pl> wrote:

    > Czy zatem pomimo kupienia (w niedalekiej przyszłości)
    > najnowocześniej wyposażonego telewizora i tak będę musiał
> [...]

    Na dzień dzisiejszy tak. UPC w cenie abonamentu wypożycza taki
    taki dekoder.

    pytajacy

  • 43. Data: 2013-03-09 10:28:44
    Od: "Antek" <n...@p...pl>

    > Na dzień dzisiejszy tak. UPC w cenie abonamentu wypożycza taki
    > taki dekoder.

    To chyba z droższym abonamentem. Mam abonament Basic i takiej
    propozycji od UPC nie otrzymałem.

    Dziękuję i pozdrawiam
    Antek

  • 44. Data: 2013-03-10 10:04:01
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Jeszcze raz bardzo dziękuję za wszystkie wyjaśnienia
    > i przepraszam, że od razu nie napisałem o odbieraniu
    > przez kabel. Wydawało mi się, że TV kablowa należy
    > do TV naziemnej, w przeciwieństwie do satelitarnej.

    Czemu pytasz tu a przedtem nie zapytales UPC,
    ze nie wspomne o PRZECZYTANIU UMOWY
    (ze zrozumieniem).

    Rece opadywuja...

    Jak bralem (kiedys) UPC to mialem jak byk,
    ze mam jeden dekoder (jeszcze bez HDMI)
    i mozliwosc podlaczenia do 3 TV na analogu za darmo.
    Oczywiscie w praktyce moznaby zlamac te zasady
    i podlaczyc na analogu nawet wiecej odbiornikow.

    A mowia, ze dzisiejsza mlodziez jakas otepiala
    a ja mowie - to nie zalezy od pokolenia / wieku.

  • 45. Data: 2013-03-10 11:45:29
    Od: "Antek" <n...@p...pl>

> [...]
    > Oczywiscie w praktyce moznaby zlamac te zasady
    > i podlaczyc na analogu nawet wiecej odbiornikow.

    Nigdy nie miałem żadnego dekodera.
    Mam UPC bo Aster zmieniło się w UPC. Żadnej umowy
    z UPC nie mam.
    Telewizor mam jeden i starczy.

    > A mowia, ze dzisiejsza mlodziez jakas otepiala
    > a ja mowie - to nie zalezy od pokolenia / wieku.
    No właśnie, zacznij pisać na temat.

    Moje pytanie na grupie wyjaśnia zdanie, które już
    wcześniej napisałem:
> [...]
    Czytanie ze zrozumieniem to duża umiejętność, chyba,
    że za wszelką cenę chcesz się popisać swoją agresją.
    Wtedy nieważne kto co napisze. Ważne, że jest okazja.

    EOT

    Antek

  • 46. Data: 2013-03-10 12:19:43
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Antek" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Nigdy nie miałem żadnego dekodera.
    > Mam UPC bo Aster zmieniło się w UPC. Żadnej umowy
    > z UPC nie mam.

    Ależ masz! UPC wykupiło Astera, więc z automatu umowa podpisana z Asterem,
    stała się umową z UPC. Nawet nie trzeba było nic zmieniać.

  • 47. Data: 2013-03-10 12:32:01
    Od: "Antek" <n...@p...pl>

    > Ależ masz! UPC wykupiło Astera, więc z automatu umowa podpisana z Asterem,
    > stała się umową z UPC. Nawet nie trzeba było nic zmieniać.

    Wiem o tym, ale Q powoływał się na umowę podpisaną od razu z UPC
    i do tego z dekoderem z UPC. Moja sytuacja jest inna.
    Nie porównywałem tych umów, ale mogę się założyć, że nie są identyczne.
    UPC ze względów logistycznych honoruje (na razie) umowy podpisane
    przez klientów wcześniej z Aster. Ponadto umowy umowami, ale są jeszcze
    regulaminy, które mogą dużo zmieniać, a przynajmniej uściślać.

    Ale zostawmy to. Wiem już dzięki wyjaśnieniom na grupie, za które
    jeszcze raz dziękuję, że teraz nie muszę kupować dekodera i to jest
    dla mnie najważniejsze.

    Pozdrawiam
    Antek

  • 48. Data: 2013-03-10 15:05:23
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    > Wiem o tym, ale Q powoływał się na umowę podpisaną od razu z UPC
    > i do tego z dekoderem z UPC. Moja sytuacja jest inna.

    W każdym rzie coś tam się odgrażali, że w ramach unifikacji, bez dodatkowych
    kosztów, będący Asterem, może sobie zakwitnąć, jeśli zechce, z UPC (względem
    techniki, bo Wilga nadal bangla u niektórych)

> [...]
    > przez klientów wcześniej z Aster. Ponadto umowy umowami, ale są jeszcze
    > regulaminy, które mogą dużo zmieniać, a przynajmniej uściślać.

    Nie wiem, czy regulaminów już nie zunifikowali. Jeszcze wiem, że technika
    się różni, niedawno robiłem u kogoś kompa a tam Wilga była i się pluła o
    zmieniony MAC-adres, ja się o tyle wycwaniam, że spisuję sobie adres, który
    działał i we właściwościach nowej karty zmieniam go, jeśli to możliwe.

    > Ale zostawmy to. Wiem już dzięki wyjaśnieniom na grupie, za które
    > jeszcze raz dziękuję, że teraz nie muszę kupować dekodera i to jest
    > dla mnie najważniejsze.

    Spoko. Myślę, że kablówka będzie nieco chętniejsza do informowania swoich
    klientów, jeśli miało by się coś zmienić, odpowiednio wcześnie, niż to
    zrobiła firma HomeNet, o wygaszeniu swego serwera informując ledwie tydzień
    przed faktem (5 marca o 16 działało, o 17 już nie). Cóż, nie mam karty
    przetargowej, bo konto mam wieczyste (jak kupowałem, to tak można było) i
    nie bardzo mogę zagrać, ze skoro nie ma serwera, to nie przedłużę konta.
    Email zresztą działa bardzo dobrze, nadal.
    Mimo, ze mam kablówkę, cyfrową, analogową, to jednak chyba kupię dekoder, na
    wszelki wypadek, nawet chyba dwa. Wiadomo, że z nagrywaniem - ponagrywałbym
    sobie pewne programy i utrwalił na płytkach. Reklamy (ich mać jebana)
    powycinam VirtualDub-em.