    From: MKi <e...@t...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jaki dekoder cyfrowy powinien mieć TV ?
    Date: Sat, 23 Jan 2010 04:12:14 +0100

    > Z chłodzeniem problemu by nie było - to jest miejsce w segmencie. TV
    > stałby ukośnie, półka 0.5mm nad nim nie wszędzie, a drzwiczki szafki nad
    > nim otwierały by się z luzem około 2mm nad TV.
    > Napisałem o tym 0.5mm bo to kryterium wyboru TV wydało mi się zabawne.
    > Ale mi zależy na USB więc ten (LE32B530 - wysokość 562,5mm) mi nie
    > pasuje (braku USB nie sprawdziłem na 100%).

    Jak już weryfikować wysokość TV względem miejsca w segmencie,
    to nie można zapomnieć że obecnie chyba wszystkie mają odkręcaną
    stopę i możliwość zawieszenia na wsporniku. Co za tym idzie,
    warto sprawdzić, jaką wysokość (ze stopą czy bez) podaje
    producent - najlepiej jak obie...
    A nawet jak się okaże, że ze stopą TV jest za wysoki, a
    bez niej się mieści, to zawsze można wspornik do pleców
    segmentu przymocować (są takie wsporniki do skośnego
    umiejscowienia telewizora).

    Pozdrowienia,
    MKi