    From: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaki cichy, stabilny zasilacz 300-350W?
    Date: Tue, 16 Nov 2010 11:55:02 +0100

    Dnia 13-11-2010 o 10:13 knrdz napisał na pl.comp.pecet:

    > sprawdzałeś z jednym zasilaczem, co z tego że firmowym - one też się
    > psują, zwłaszcza że nie wszystkie BeQuiety to Seasoniki, któraś z serii
    > to były ToPowery, czyli chińskie buble które po paru latach miały
    > zwyczaj kończyć z hukiem (podobnie jak inne marki przez nich wykonywane
    > - np. popularne swego czasu Tagany).

    Mam rozumieć, że Seasoniki to Made In Japan? Jakieś masz dziwne
    wyobrażenie o tej marce. Topower to bardzo dobra i popularna marka,
    (Seasonic zresztą też) produkująca zasilacze między innymi dla:
    Hipro
    Mushkin
    NZXT
    Raidmax
    Revoltec
    Scythe
    Spire
    TTGI
    Vantec
    OCZ - mam :) , chodzi! (3 lata gwarancji w systemie PowerSwap)
    To są chińskie buble!

    > Ale moc zasilacza podawana jest po stronie DC. Ktoś mógłby więc po
    > przeczytaniu testu w którym okazuje się że zestaw pobiera 354W (jak na
    > zdjęciu które podlinkowałem wcześniej) pomyśleć że zasilacz 400W będzie
    > już pracował na granicy bezpieczeństwa ("zaledwie" 46W, czyli 12% do
    > obciążenia maksymalnego), tymczasem skoro na te wyniki nakłada się
    > sprawność zasilacza, to wynik jest zawyżony o co najmniej 15%, więc
    > zasilacz ten ma jeszcze 92W (czyli 23%) zapasu mocy.

    Jaki byłby sens podawania, czy też mierzenia poboru mocy po stronie AC?
    Na stronie, którą podałeś wartości mocy również są po stronie wtórnej.
    O jakich więc narzutach piszesz?

    --
    WiesłaW
    Opera Mail