  • Data: 2009-09-07 11:19:39
    Temat: Re: Jaki blu ray?
    Od: "Marek (UK)" <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć Grzegorz Prędki
    Mon, 07 Sep 2009 12:32:34 +0200 w
    <news:h82nkc$lom$1@atlantis.news.neostrada.pl> napisałeś:

    > Szkoda tylko, ze polowa z nich ma jakosc jak dvd.

    oglądałeś?
    mam subiektywne porównanie - oglądałem fragmenty Tudor-ów z dvd i na BBC
    HD. BBC HD - obraz znacznie ładniejszy. Swietna jakosc na programach
    dokumentalnych: Coast (wymiata!), Gardener's world (czy jakos tak) i
    niektórych serialach, np. Hotel Babylon.
    Sky HD - bardzo dobry (np. House). na FX HD ogladałem m.in. Dextera,
    Regenesis, Burn Notice i tu było różnie, ten ostatni nie powala jakościa
    obrazu. Podobnie Breaking Bad.
    inne kanały HD: discovery, National G., History, chanel 4, Rush, Crime,
    Luxe, Sci FI, Sky arts 1 i 2, eurosport - rożnie. Ba, część z programów
    na kanałach HD nie jest nadawana w HD, ale to możesz sprawdzic wczesniej
    - sky planer podaje które programy będa nadawane w hd a które nie.
    BTW. Przy kanalach SD jest znacznie gorzej - czesc leci w rewelacyjnej
    jakosci, porownywalnej do HD, ale calkiem sporo to po prostu sieczka i
    pikseloza.
    --
    Laik
    W rewanżu za dziadka z Wehrmachtu PO wygarnęło prezydentowi, że ma brata