  • Data: 2009-10-20 19:48:56
    Temat: Re: Jaki aparat foto dla amatora?
    Od: LukaszT2004 <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    KILu pisze:

    > Zas same aparaty... jesli potrzebne Ci taaakie przyblizenie, to czemu
    > nie... szczegolnie szeroki kat i odchylany ekran beda przydatne. Choc tak
    > duzy zakres ogniskowych i mikroskopijna matryca z pewnoscia odbija sie
    > mocno na jakosci, a np. makro od 1 cm to chwyt marketingowy (jeden z
    > wielu...). Skoro juz zamierzasz sporo wydac, to moze Canon G10?

    zoom 24x nie jest mi potrzebny :), jak aparat zrobi dobrze fotke np z
    zoomem x10 to bede zadowolony :)

    wczensiej mialem Sony DSC-S730 - jesli P90 ma mikroskopijna to tej w
    soniaku chyba w ogole nie ma ;)

    ale chyba ten P90 robilby lepsze fotki niz ww sony ?

    Ja sie kompletnie nie znam na fotografii. Wiem ze tensony robil lekko
    rozmyte zdjeci gdy bylo zbyt malo swiatla, gdy bylo sztuczne oswietlenie
    bez lamy robil juz mocno rozmyta, a gdy bylo szaro bez lampy to w ogole
    nie mam mowy aby nazwac to co on robil zdjeciem ;)
    - takich efektow chcialbym uniknac robiac normalne amatrosakie fotki bez
    zoom