  • 1. Data: 2011-07-07 10:36:57
    Temat: Jaki abonament firmowy (650-700 min.)?
    Od: cisiek <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl>

    Witam

    Zamierzam uruchomić własną działalność. Wynika mi, że potrzebuję ok
    650-700 min. w abonamencie. Do tego jakiś pakiet internetowy na:
    - czytanie/pisanie maili na smartfonie (celuję w SGSII lub Xperię Arc);
    - nawigację.

    Filmy i muzyka mało mnie interesują.
    Większość połączeń do bliskich i przyjaciół raczej na orange lub plusa.

    Czy internet lepiej w abonamencie, czy jako dodatkowa usługa? Mobilny
    internet do lapka chyba mi niepotrzebny, ale kto wie.

    Jeśli NTG, albo jest jakaś sprytna wyszukiwarka, to proszę o podpowiedź
    - dawno nie śledziłem blupill, a na początku nie obsługiwała chyba
    firmowych, skrzydelko.pl też tylko abonamenty niefirmowe.

    Pzdr
    KS

  • 2. Data: 2011-07-07 11:00:15
    Temat: Re: Jaki abonament firmowy (650-700 min.)?
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "cisiek" <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl> napisał:

> [...]
    > min. w abonamencie. Do tego jakiś pakiet internetowy na:
    > - czytanie/pisanie maili na smartfonie (celuję w SGSII lub Xperię Arc);

    http://dlafirm.play.pl/pl/oferta/abonament/all-inclu
    sive/index.html