-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
ria.pl!not-for-mail
From: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jaki VAN kupic?
Date: Wed, 18 Jan 2012 17:38:37 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 41
Message-ID: <jf6sid$6ml$1@usenet.news.interia.pl>
References: <je4g84$lfi$1@inews.gazeta.pl> <je6u3q$e6k$1@inews.gazeta.pl>
<jel94c$6ul$1@usenet.news.interia.pl> <jem2o3$kti$1@inews.gazeta.pl>
<jepebu$3l5$1@usenet.news.interia.pl> <jepkm4$mur$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: cryptotech.bci.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1326904717 6869 81.21.196.66 (18 Jan 2012 16:38:37
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Jan 2012 16:38:37 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:9.0) Gecko/20111222
Thunderbird/9.0.1
In-Reply-To: <jepkm4$mur$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2427681
[ ukryj nagłówki ]On 2012-01-13 17:04, Wojciech Smagowicz [ZIWK] wrote:
>>> Spierałbym się - z pozycji kierowcy, który trochę tym jeździł.
>>> IMHO 109 perszeronów wystarcza nawet z pokaźnym obciążeniem na dachu :)
>>> - testowane wielokrotnie na naszych drogach.
>>
>> Do dostojnego toczenia jak najbardziej czy też do tzw. przemieszczania
>> się.
> Rozumiem, że z rodziną jadąc masz "ciśnienie": byle przyjechać 2-3
> minuty wcześniej...
Zaczyna się robić flejm...
> Chyba, że od takiego auta (większego, wyższego i sporej dość wysoko
> położonej masie) oczekujesz osiągów, odczuć i "klejenia" się drogi jak w
> sportowym kompakcie.
Ależ tak, oczywiście. I żeby plomby na dziurach wypadały...
Jest jeszcze coś takiego jak pojęcie bierne - szczególnie w sytuacji gdy
wyprzedasz idiotę na spokojnie a ten dodaje gazu.
Świetnie to pamiętam z czasów 64KM diesla i kompakta... i eurovan z tymi
107 konikami ma prawie taką samą dynamikę jak i niewiele lepszy stosunek
mocy do napędzanej masy.
I do tego jest jeszcze pojęcie wygodnej jazdy - bez redukcji o dwa biegi
w dół z wyciem silnika...
>> Do rozsądnej jazdy z rodziną i gratami na wakacje już nie, chyba że ktoś
>> jeździł dostawczakiem i mu to wystarcza.
> Właśnie, że to spokojnie wystarcza - z gratami "po dach" a nawet wyżej...
>
>> A w automacie to już jest kompletny dramat - zero przyspieszenia...
>> niestety.
> Nie mam doświadczenia z automatem.
To się przejedź. Zmienisz zdanie.
--
MM
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
- Na co komu okna
- Mój elektryk
- Spalił się autobus :-)
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
Najnowsze wątki
- 2025-03-19 Brak ograniczeń dla chińskiego kapitału - wam nie do rządu, tylko na zmywak do chińskiej knajpy!!!
- 2025-03-19 Wietnam wykłada 500M$ i chce zbudować fabrykę za 50G$
- 2025-03-19 szal-Unia == federacja policyjna
- 2025-03-19 Polsza == państwo policyjne
- 2025-03-19 Grzegorz Płaczek o programie szczepień dzieci. ,,Stworzono eldorado dla firm farmaceutycznych"
- 2025-03-19 Wietnam wykłada 500M$ i chce zbudować fabrykę za 50G$
- 2025-03-19 Gemini
- 2025-03-19 Mokry sen Zenka :)
- 2025-03-19 Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- 2025-03-19 Czy grupa p.s.prawo przetrwa najbliższe wybory (prezydenta)?
- 2025-03-19 Warszawa => Frontend Developer (obszar Angular13+) <=
- 2025-03-19 Czy "niedopuszczony pełnomocnik" jest w prawie się na to skarżyć jak "świadek" zmarła bez zostawienia mu takiej instrukcji?
- 2025-03-19 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-19 Ostrów Świętokrzy => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-19 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=