  • Data: 2012-01-06 14:48:42
    Temat: Re: Jaki VAN kupic?
    Od: " Flyte" <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc!

    Robek <r...@g...pl> napisał(a):
    > Dzieki zza wszelkie sugestie

    poczytaj chocby opinie na autocentrum. Tam dowiesz sie jakie sa bolaczki
    wyzej wymienionych aut - laczenie z podzialem na poszczegolne silniki.

    Jak ktos napisal, wszystkie trzy auta to efekt jednego projektu. Choc kazdy
    z producentow wproawdzal wlasne modyfikacje na koniec.

    Czy myslales o Espace (albo Grand Espace)? (wiem wiem ze na F, ale i tak
    malo ktory samochod oferuje fotele kinowe:)).

    Flyte