eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJaki VAN kupic? › Re: Jaki VAN kupic?
  • Data: 2012-01-11 12:17:22
    Temat: Re: Jaki VAN kupic?
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-01-09 17:46, Tomasz Gorbaczuk pisze:
    > Dnia 09-01-2012 o 15:22:13 omega_fan <o...@n...com> napisał(a):
    >
    >>
    >>> okolo 3-letni). I dwie kandydatury to Grand Espace albo Sharan/Alhambra.
    >>> GEspace z tym samym wyposazeniem kosztuje okolo 20% mniej.
    >>> Mechanicznie sa
    >>> calkiem podobne, osiagni podobne, elektryka podobno gorsza u renault,
    >>> ale z
    >>> tego co doczytalem do raczej duperele ktore przy odrobinie IQ mozna
    >>> samemu
    >>> zalatwic.
    >>
    >> Tyle, że Grand Espace byłby całkiem OK samochodem, gdyby jego twórcy nie
    >> przyszedł do głowy pomysł z tym koszmarnym wyświetlaczem na środku deski
    >> rozdzielczej. To dyskwalifikuje ten samochód w moich (i pewnie nie
    >> tylko) oczach. No, może gdyby za darmo dawali to bym wziął.
    >
    > Wyświetlacz na środku to jeden z lepszych "patentów" - zawsze wszystko
    > widać- kierownica niczego nie zasłania.
    > Miałem to w Grand Scenicu, teraz mam w C4GP. Osobiście nie znam nikogo
    > komu by to przeszkadzało. Ale ja to w sumie mało towarzyski jestem :-)
    >
    jezeli nie obawiasz sie pokazac wspolpasazerom z jaka predkoscia
    jedziesz ;) - to nie ma zadnych przeciwskazan.
    A poniewaz wskazniki sa na srodku na podszybiu (wyzej i dalej niz
    tradycyjne przezd kierownica) - to jest latwiej dla oka kierowcy miec na
    nie podglad i je odczytac (brak przymusu naglej zmiany ostrosci
    daleko-blisko no i nie trzeba pochylac glowy by cos odczytac).
    Po paru latach jezdzenia w dwoch autach z takimi wskaznikami -
    przekonalem sie do tych wskaznikow i wolalbym aby w nowym aucie tez
    takie byly.

    > Pewnie pogrążę się całkowicie jak powien, że wg mnie No. 2 na liście
    > "patentów" to nieruchomy środek kierownicy...
    >

    jak dla mnie tez - pierwszy szok - a potem juz tylko plus.
    Nie przeszkadza to w niczym - jakos latwiej znalezc wszelkie guziki
    funkcyjne (bo sa niezaleznie od skretu kierownica zawsze w tym samym
    miejscu.
    Dodatkowo lepiej zoptymalizowana poduszka powietrzna (z ktorej jednak
    wolalbym nie korzystac :).
    Niestey ludzie sa b.konserwatywni i boja sie takich udziwnien - stad
    pewnie odwrot citroena od tego rozwiazania.


    No3: - to kolo zapasowe pod autem


    No4: - byl titek na koncowce lewej manetki - mozna go bylo z wyczuciem
    uzywac - a jak na srodku kierownicy (lub z boku) - juz tego wyczucia nie
    ma no i trzeba zawsze go znalezc jak jest z boku (najczesciej jak
    poduszka na srodku)
    Niestety to se juz nie wratii pane Havranek (ostatni taki patent to byl
    chyba w Xsarze II - w III chyba juz byl w kierownicy).


    --
    pozdr
    Adam (AL)
    TG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: