  • Data: 2009-01-26 12:59:03
    Temat: Re: Jaki UPS do kompa + kilka kamer?
    Od: "bhk" <bkot@_USUN_polsoft.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:glka8u$f7a$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "bhk" <bkot@_USUN_polsoft.pl> napisał w wiadomości

    > Ale tak prawdę mówiąc UPS to też falownik
    > Zasilanie Falownika falownikiem?

    Cos w tym jest ;D
    Aczkolwiek neurony które przyniosły tą myśl miały nadzieję, że UPS który
    będzie po drodze
    zapewni ciągłość "dostaw" napięcia. To znaczy jak zabraknie prądu to przez
    chwile pociągnie na swoim akumulatorze
    nie przerywając dostaw prądu, a potem napięcie zasilania zostanie
    doprowadzone z falownika (stycznik by to przełączył)
    i prawie automat by był. Jeszcze tylko kwestia ładowania, aczkolwiek na tym
    samym styczniku dałoby się włączać
    standardowy prostownik, jak zasilanie powróci.
    Ale może faktycznie pomysl troche nie z tej ziemi.