  • Data: 2009-01-27 06:14:39
    Temat: Re: Jaki UPS do kompa + kilka kamer?
    Od: "Desoft" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:162147306.20090126162132@pik-net.pl...

    > I co z tego?

    > Nieprawda. Po 4 latach wyrzuciłem 12V 72Ah, po tym, jak go zasuszyłem
    > marketowym prostownikiem. Ale to tylko moja wina była.

    Jeżeli były nieużywane - czytaj: nierozładowywane, to się zgadzam.
    Jeżeli natomiast akumulator jest używany w jakimś urządzeniu typu naładuj -
    używaj -naładuj, to długo nie wytrzymuje.

    > Robi to strasznie powoli.

    100Ah prostownik 1A naładuje w 100godz, to jest 4 dni.
    Jest gdzieś takie miejsce w Polsce gdzie wyłączenie prądu następuje co 3 dni
    na czas dłuższy niż 2-3godz?

    --
    Desoft